• پنجشنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99030100412
  • خبرنگار : 50107

ترقی:

اگرچه سردار سلیمانی حضور ندارد، اما تفکر نجات قدس ماندگار است

اگرچه سردار سلیمانی حضور ندارد، اما تفکر نجات قدس ماندگار است

ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: صهیونیست‌ها امسال باید متوجه شوند که نبود سردار سلیمانی هیچ تاثیری در عزم و اراده جهان اسلام برای نابودی و محو اسرائیل از صفحه روزگار ندارد و این عزم همچنان استوار روز به روز از عمر صهیونیست‌ها خواهد کاست.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص روز قدس، اظهار کرد: همان‌طور که شورای هماهنگی تبلیغات اعلام کرد، از طریق حضور با خودرو امکان ابراز تنفر نسبت به صهیونیست‌ها و حمایت از مردم فلسطین وجود دارد. اقدام فعال و تهاجمی در فضای مجازی نیز می‌تواند به صورت گسترده و وسیع توسط مردم صورت بگیرد و اعلام حمایت از آرمان‌های فلسطین و آزادی قدس را مطرح کنند.

وی افزود: طبیعتا ارتباطات بین‌المللی که به وجود آمده، موجب شده تعداد کشورهایی که امروز در رابطه با قدس اعلام حمایت کرده و از آرمان فلسطین طرفداری می‌کنند، از 100 کشور نیز بیشتر شود و این حرکت نشان‌دهنده این است که علیرغم تلاش دشمن، موضوع قدس و حمایت از آرمان فلسطین در حال تبدیل شدن به یک مساله و مطالبه جهانی اعم از مسلمان‌ها، آزادی‌خواهان جهان و ملت‌هایی بوده که طرفدار رفتار انسانی و حقوق بشر هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: مردم می توانند با زدن پرچم به درب خانه‌های خود، حضور با خودرو و همچنین از طریق فضای مجازی، حداقل این اعلام موضع را در سطح وسیع و گسترده‌ای انجام دهند.

ترقی گفت: سفارش مهم سردار سلیمانی هم به سران فلسطین و هم به ملت‌های مسلمان این بوده که قدس در واقع پاره تن جهان اسلام بوده، آرمان فلسطین آرمان همه مسلمانان جهان است و صهیونیست‌ها اشغالگرانی هستند که این سرزمین را غصب کردند و باید از این سرزمین بروند، اگرچه امسال سردار سلیمانی حضور ندارند، اما تفکر، اندیشه و اعتقاد ایشان به مساله قدس و نجات قدس در همه قلوب امت اسلامی جای دارد و ماندگار شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: انسان‌های فراوان فداکار و رزمنده‌ای هستند که در جبهه مقاومت راه سردار سلیمانی را با جدیت دنبال می‌کنند، بنابراین صهیونیست‌ها امسال باید متوجه شوند که نبود سردار سلیمانی هیچ تاثیری درعزم و اراده جهان اسلام برای نابودی و محو اسرائیل از صفحه روزگار ندارد و این عزم همچنان استوار روز به روز از عمر صهیونیست‌ها خواهد کاست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha