• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۱:۱۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 1403070805748
  • خبرنگار : 71635

وزیر فرهنگ:

مقاومت، بذر کاشته یک امت است

مقاومت، بذر کاشته یک امت است

وزیر فرهنگ در پی شهادت سیدحسن نصرالله، پیام‌ تبریک ‌و تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن این پیام آمده است:

« وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

مبارز نستوه و خستگی ناپذیر، سید مقاومت و نماد ایستادگی در برابر ستم دیرپای رژیم جنایتکار صهیونیستی، جناب سیدحسن نصرالله- رضوان الله علیه- پس از دهه‌ها مبارزه و سال‌ها رهبری مکتب رهایی بخش مقاومت، سرانجام به فیض عظیم شهادت نائل گشت و به خیل پرشمار یاران عزیزش پیوست.

آن شهید جاوید، با تاسی گرفتن از مکتب ایثار و شهادت و تحت تاثیر مکتب دوران ساز بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، بار سنگین مقاومت در برابر افزون خواهی دژخیمان اشغالگر را سال‌های متمادی به دوش کشید و در این راه پرتلاطم، هرگز خم به ابرو نیاورد.

بی‌شک راه او که امروز به یک مکتب انسان‌ساز و نقطه رهایی بخش مردم بی‌پناه و پناهگاه زنان و کودکان آواره غزه، فلسطین و لبنان تبدیل شده است، با شتاب افزون‌تر و گام‌های استوارتر، از سوی مبارزان جان برکف حزب الله و نیروهای مقاومت در سراسر منطقه پیموده خواهد شد و دیر نیست صبحی که تحقق وعده الهی در ریشه‌کن شدن ستمکاران و کوتاه شدن دست مستبدان و حامیان وجدان ستیزشان را نظاره کنیم.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مبارز مقاوم کم نظیر به محضر حضرت ولی عصر (روحی فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، خانواده معزز شهید نصر الله بویژه همسر مکرمه و فرزندان مقاوم ایشان و همه مبارزان و مجاهدان فی سبیل الله در رزمگاه مقاومت در برابر صهیونیست‌ها، از درگاه ایزد متعال برای آن شهید عزیز علو درجات در اعلی علیین و حسن فرجام و پیروزی نهایی برای پویندگان این مسیر روشن خواستارم.»

وزیر فرهنگ همچنین در شبکه ایکس (توییتر سابق) خود نیز دلنوشته‌ای منتشر کرد که به شرح زیر است:

« مقاومت یک کلمه نیست، یک شخص نیست، یک حزب نیست و یک ...
مقاومت بذر کاشته یک امت است. 

فردا را خواهیم دید، بهار نارنج را در کنار نهر لیتانی و هلهله کودکان سید مقاومت را که شادمانانه صلح و پیروزی را جشن گرفته‌اند.

آن روز دور نیست. باور داریم.»

مقاومت، بذر کاشته یک امت است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha