• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070705389
  • خبرنگار : 50972

فردا هوای مشهد ۶ درجه خنک‌تر می‌شود

فردا هوای مشهد ۶ درجه خنک‌تر می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: فردا یکشنبه دمای هوا در شهر مشهد با ۶ درجه سانتیگراد اختلاف نسبت به امروز، به ۱۷ درجه خواهد رسید.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق  تحلیل  نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز شنبه، ۷ مهرماه تا اواخر وقت فردا یکشنبه، در سطح استان، رگبار باران، رعدوبرق، با احتمال بارش و در ارتفاعات و نواحی سردسیر، گاهی بارش باران و برف و مه‌آلودگی پیش‌بینی شده است.

رضایی‌پور افزود: ایجاد روان‌آب و آب‌گرفتگی، با احتمال سیلابی شدن  رودخانه‌ها هم دور از انتظار نیست، همچنین طی این مدت، ورزش باد نسبتا شدید تا شدید لحظه‌ای در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت رخ خواهد داد. 

وی ادامه داد: ‌روند کاهش دمای هوا تا صبح دوشنبه ادامه دارد و از ظهر دوشنبه تا اواخر هفته، افزایش نسبی دما را خواهیم داشت که در خصوص این وضعیت، هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۲۸ در تاریخ ۵ مهرماه صادر شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی  با بیان اینکه فردا یکشنبه دما در مشهد با ۶ درجه اختلاف نسبت به امروز، به ۱۷ درجه نیز خواهد رسید، گفت: در حال حاضر، دما در مشهد  ۲۲ درجه است؛ انتظار می‌رود دما در گرمترین ساعات امروز به حدود ۲۳ درجه برسد که نسبت به دیروز بدون تفاوت بود، همچنین حداقل دما در شب گذشته ۱۱ درجه سانتیگراد بود  و امشب نیز دمای حداقل در مشهد  ۱۲ درجه پیش‌بینی شده است.

رضایی‌پور عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بین شهرهای استان، فریمان با ۴ درجه خنک‌ترین و بردسکن با ۳۰ درجه گرم‌ترین شهر استان بوده و در  مشهد نیز دما بین ۱۱ و ۲۳ درجه در نوسان بود.

وی افزود: امروز و فردا در مشهد مقدس، ورزش باد به نسبت شدید در پاره‌ای از نقاط رگبار و رعد و برق خواهیم داشت اما به تدریج  و از روز دوشنبه، روند کاهش ابرناکی را پیش‌رو داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha