• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070705424
  • خبرنگار : 50663

در تجمع دانشجویان مشهد عنوان شد

این ترورها جبهه مقاومت را مقاوم‌تر می‌کند

این ترورها جبهه مقاومت را مقاوم‌تر می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی دانشجویان دانشگاه‌های مشهد با برگزاری تجمعی، حمایت خود از مردم لبنان و فلسطین و مبارزین حزب‌الله و دیگر ارکان مقاومت را اعلام کردند. 

ظهر امروز شنبه ۸ مهرماه دانشجویان مشهد مقدس در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی و تجاوزات به اسرائیل در مقابل در شمالی دانشگاه فردوسی مشهد تجمع کردند و پس از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر، شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر صهیونیست»، «نصر من الله و فتح غریب، مرگ بر اسرائیل مردم‌فریب»، «لبنان میان آتش و خون بُوَد، این سند فتنه صهیون بُوَد»، «حمام خون به پا شد، لبنان کربلا شد» و «لبنانی آزاده، حمایتت می‌کنیم» سردادند.

در این تجمع مسعود میرزایی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن تشکر از دانشجویان، اظهار کرد: جنایت دیروز رژیم صهیونسیتی نشان داد که این رژیم سفاک کودک‌کش به جنون رسیده، زیرا خوب می‌داند که برای امنیت و قوام خودش با خطری بسیار جدی مواجه شده است، به همین جهت از هیچ ظلم و جنایتی دست برنمی‌دارند.

وی افزود: ما از جامعه دانشگاهی خواهش می‌کنیم با الگوگیری از دانشگاه‌های آمریکایی و حریت و آزادی خواهی دانشجویان غربی در حمایت از کودکان، مادران و پدران فلسطینی و رسانه‌ای کردن خواسته‌ها و مواضع ضد صهیونیستی خود، در مقام حمایت از مظلوم و مبارزه با رژیم اشغالگر آنچه وظیفه دارند را انجام دهند.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: ان‌شالله این مملکت و زمین به صاحب اصلی خود یعنی آقا صاحب‌الزمان تحویل داده شود و ما در این شرایط پر از بلاهای دنیوی به خوبی وظیفه خود را انجام دهیم و به تمام دنیا مخابره کنیم که دانشجویان این سرزمین در مظلومیت مردم غزه و لبنان ایستاده‌اند. 

در ادامه مجید غیور مبرهن، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز بیان کرد: از نظر من گستاخ‌تر شدن اسرائیل مسلم و واضح است. سکوت نتیجه‌ای ندارند و باید دولتمردان پاسخی در شأن بدهند.

وی با اشاره به ترور رهبران مقاومت در چند ماه اخیر، افزود: هدف بعدی حشدالشعبی، سوریه، یمن و در نهایت ایران خواهد بود؛ در واقع ما از لبنان حمایت نمی‌کنیم، بلکه از خودمان حمایت می‌کنیم. این ترورها سبب می‌شود که جبهه مقاومت، مقاوم‌تر شود. 

همچنین محمد نصرتی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز با محکومیت اقدامات رژیم صهیونسیتی عنوان کرد: اتفاقاتی که چند روز اخیر در لبنان افتاد، نشان‌دهنده این بود که رژیم صهیونیستی در میدان امیدی ندارد و همان هدفی که در فلسطین دنبال می‌کرد، یعنی کشتن کودکان، زنان و غیرنظامیان را در لبنان ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: ترورهایی که این رژیم فاسد در حال انجام دادن آن است نشان می‌دهد در میدان نبرد موفقیتی کسب نکرده و دنبال این است که با ترورها و انجام این کارهای نمایشی، فشاری که در داخل تحمل می‌کند را بشکند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: همان طور که رهبر انقلاب تاکید دارند، ان‌شالله پیروزی نهایی با حزب‌الله است و جبهه مقاومت پیروز خواهد شد. این اتفاقات دردناک و به شهادت رسیدن زنان و کودکان، زجرهایی است که ملت لبنان و فلسطین می‌کشند، اما در نهایت ایمان راسخ دارم که وعده خدا محقق خواهد شد و استقامت مردم لبنان نتیجه‌بخش خواهد بود.

در پایان این تجمع، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد به شرح زیر قرائت شد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مقاومت فلسطین و حزب‌الله تا امروز پیروز نبرد بوده و پیروزی نهایی هم متعلق به آنهاست. آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله العالی»

این روزها شاهد حملات گسترده رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌دفاع لبنان، همزمان با جنایات در غزه هستیم. رژیم سفاک صهیونیستی به طور آشکار از همه قوانین حقوق بشری عدول کرده و جنایت و وحشی‌گری را به حد اعلای خود رسانده است.

قطعا شکست‌خورده این نبرد ناجوانمردانه، خود رژیم منحوس صهیونیستی است. رژیمی که در طول عمر جعلی خود با این همه جنایت‌ها به اهداف خود نرسیده و سعی دارد این شکست مفتضحانه خود را با کشتن مردان و زنان و کودکان بی‌پناه در غزه و لبنان پوشش دهد و البته چهره کریه سردمداران آمریکا با حمایت از این رژیم خون‌آشام بیشتر از پیش برای جهانیان آشکار شد.

مع‌الاسف این حوادث با بی‌اعتنایی اکثر حکام و سردمداران کشورها، خصوصاً ممالک اسلامی روبروست؛ لذا بر ملت‌های آزاده لازم است حمایت و کمک خود را اعلام بدارند و از جبهه مقاومت و در رأس آن حزب‌الله به عنوان نماد این محور پشتیبانی نمایند.

کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد ضمن محکوم کردن این جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، حمایت کامل خود را از جبهه مقاومت اعلام می‌دارد و با توجه به فرمایش امام امت، آیت‌الله خامنه‌ای که فرمودند: ‌حکم قطعی و شرعی و بر همه واجب است تلاش کنند فلسطین و مسجدالاقصی را به صاحبان اصلی آن برگردانند، در کنار سایر مبارزان مقاومت در نبرد با دشمنان اسلام از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد و یقیناً با وعده الهی، حزب‌الله پیروز قطعی این نبرد است و ان‌شاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و محو آن از صفحه روزگار خواهیم بود.

«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha