• پنجشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99021108237
  • خبرنگار : 50059

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

کاری کنیم برکت ماه رمضان در تمام سال باقی بماند

کاری کنیم برکت ماه رمضان در تمام سال باقی بماند

ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید کاری کنیم بعد از اتمام ماه رمضان برکت آن برای زندگی، دین، ملت و جامعه ما باقی بماند و در زندگی ما آمیخته شده باشد.

گردهمایی بانوان فعال در عرصه فرهنگ با محوریت تشریح رزمایش «یاوران خدیجه» در قزوین، همچنین ضرورت انسجام بین بانوان فعال در عرصه فرهنگ و تبیین ایده‌ها و برنامه‌های عملیاتی در حوزه مواسات و همدلی امروز ۱۱ اردیبهشت در شبستان امیرالمومنین مسجد النبی (ص) برگزار شد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، در این همایش با بیان اینکه در ماه خیر و مغفرت رمضان قرار داریم که یک ضیافت عظیم معنوی است، اظهار کرد: به این ماه از هر طرف که نگاه کنیم شاهد برکات آن هستیم چرا که خداوند به آن عظمت بسیار داده است.

وی افزود: در ماه رمضان سفره‌ای چیده شده که در آن غذاهای معنوی چون برکت، عظمت، شرافت، فضیلت، رحمت و مغفرت قرار داده شده است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: ما نیازمندان این نوع تغذیه معنوی هستیم از این رو باید دقت کنیم غذاهای دنیوی ما را از این غذاهای معنوی دور نکند چرا که دور از شان خلقت آدمی است معبودهایی دروغین در زندگی بسازیم و عمر خود را برای آن قرار دهیم.

وی تاکید کرد: باید کاری کنیم بعد از اتمام ماه رمضان برکت آن برای زندگی، دین، ملت و جامعه ما باقی بماند و در زندگی ما آمیخته شده باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ماه رمضان به انسان تقوا هدیه می‌دهد و او را نورانی می‌کند، گفت: خداوند همه بندگان خود را به این ماه دعوت می‌کند و در نهایت با عید بزرگ فطر آن را جشن می‌گیرد.

امام جمعه قزوین با اشاره به برگزاری رزمایش «یاوران خدیجه» در سطح قزوین عنوان کرد: بانوانی که در این ایام فعال بوده و خدمت‌رسانی کردند بالاترین نمرات را در امتحان بزرگ الهی گرفته و می‌گیرند.

وی اضافه کرد: خداوند به کسی که از آنچه دوست دارد انفاق می‌کند بهترین‌ها را می‌دهد، چرا که مفهوم «بر» و انفاق حسنه را پیاده کرده و «یدالله» در کمک به دیگران و نیازمندان است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: هر چه در نزد ماست تمام می‌شود اما آنچه در نزد خداوند قرار بگیرد و به ذات باری تعالی گره بخورد پایانی برای آن نیست، بی‌شک مواسات و کمک‌های مومنانه نیز از این جایگاه برخوردار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha