• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403070403573
  • خبرنگار : 50560

دقیقی: به اوج رسیدن شمس آذر قزوین دور از دسترس نیست

دقیقی: به اوج رسیدن شمس آذر قزوین دور از دسترس نیست

ایسنا/قزوین سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین گفت: معتقدم با مرور زمان وضعیت شمس آذر بهتر خواهد شد و روزهای روشن برای این باشگاه دور از دسترس و ذهنیت نیست اما شرایط بازی در لیگ امسال بسیار سخت است و تمامی تیم‌ها مسلح‌تر از آنچه که فکر می‌کنیم هستند.

سعید دقیقی چهارشنبه شب چهارم مهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران اظهار کرد: فردا در مقابل تیمی به نام نساجی دیدار داریم که می‌توان گفت شرایطی شبیه به وضعیت شمس آذر دارد و توسط نهاد خصوصی اداره می‌شود. 

وی ادامه داد: باشگاه نساجی یک تیم ریشه‌دار است که بازیکنان شایسته و یک تکنیک فنی خوب دارد و به تازگی نیز علی خطیر به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شده و بی‌شک روزهای روشنی را برای نساجی رقم خواهد زد. 

سرمربی تیم شمس آذر قزوین بیان کرد: ما باشگاه شمس آذر هستیم و در این چند ساله ثابت کرده‌ایم که ظرفیت بالایی در مسیر پرفراز و نشیب فوتبال داریم و در کنار مردم، مسئولان و اصحاب محترم رسانه توانسته‌ایم سختی‌های این راه را تحمل کنیم. 

وی ادامه داد: فردا بازی بسیار سختی در مقابل شمس آذر داریم چرا که نساجی به دنبال آن است که جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد. من با بازیکنانم صحبت کردم، کیفیت بازی‌های ما در حد خودمان خوب بوده اما در بازی آخر با ملوان آن شمس آذر همیشگی نبودیم. 

وی خاطرنشان کرد: مباحث جوی، شرایط بازی و موضوعات تاکتیکی در بازی با ملوان دست به دست هم داده بود تا تعداد اشتباهاتمان زیاد شود اما در بازی فردا تمام تلاشمان را خواهیم کرد که با کمترین اشتباه و با هدف کسب سه امتیاز مردم قزوین را خوشحال کنیم. 

دقیقی با بیان اینکه حضور تماشاگران در ورزشگاه قوت قلب تیم است، افزود: از همین تریبون از شهروندان دیار مینودری دعوت می‌کنم که ما را در بازی با نساجی همراهی کنند و انرژی‌های مثبتشان را به تیم ما عرضه دارند. 

امسال کار شمس آذر سخت‌تر از سال گذشته است

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم شمس آذر قزوین عنوان کرد: امسال کار تیم شمس آذر سخت‌تر از سال گذشته است، لذا این تیم نوپای قزوینی نیازمند حمایت همه‌جانبه استان، مسئولان و شهروندان به عنوان یار دوازدهم خواهد بود. 

وی ادامه داد: با تغییراتی که مجموعه تیم نساجی در هفته‌های گذشته داشت، این باشگاه ۲ بازیکن خوب و مطرح خریداری کرده است. اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی خوب همراه با نتیجه مثبت داشته باشیم چرا که معتقدم اگر بازی نتیجه بخش نباشد هر چقدر هم که کارشناسان معتقد باشند بازی خوب بوده، از نظر من کیفیت لازم را نداشته است.

این مربی فوتبال بیان کرد: باید تلاش کنیم تا در دقایق حساس بازی غفلت نکنیم. در ۲ بازی ما در دقیقه‌های ۹۴ گل خوردیم و این نشان می‌دهد که باید دقت عمل خود را بالا ببریم. 

وی خاطرنشان کرد: تیمی که برای مسابقات یک فصل آماده می‌شود، حداقل باید ۶ الی ۷ بازی تدارکاتی را پشت سر گذاشته باشد. آن روز که من در تیم حضور پیدا کردم این شرایط مهیا نبود، کمبود بازیکن به شدت حس‌ می‌شد، اما معتقدم با مرور زمان وضعیت شمس آذر بهتر خواهد شد و روزهای روشن برای این باشگاه دور از دسترس و ذهنیت نیست اما شرایط بازی در لیگ امسال بسیار سخت است و می‌توان گفت که تمامی تیم‌ها مسلح‌تر از آنچه که فکر می‌کنیم هستند؛ به عنوان مثال نساجی از ظرفیت بازیکن سرباز استفاده کرده است. 

وی در خصوص جدایی از تیم برای یک برهه عنوان کرد: سال گذشته نیز عرض کردم که باید حمایت‌ها از شمس آذر بیشتر شود، نهالی که شمس آذر کاشته است در صورت عدم توجه مسئولان به خشکی می‌رسد. رسیدن به اوج و باروری نهال شمس آذر در صورت حمایت‌های استانی دور از ذهن نیست. 

دقیقی با بیان اینکه قبول دارم که دوری‌ام از تیم باعث کاهش راندمان باشگاه شد، افزود: با قوت برگشته‌ایم و تلاش می‌کنیم که این مایه وحدت استانی که شور و نشاط اجتماعی به همراه دارد و می‌تواند عاملی بر رونق گردشگری باشد، را به جایگاه واقعی آن برسانیم. 

وی گفت: آقایان فخریان و وزیرپناه بازیکنان شایسته‌ای هستند که بر روی توانمندی‌های این بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام و در حال حاضر در تلاشم تا برای پست این بازیکنان نیز جایگزین پیدا کنم تا در صورت مصدومیت این عزیزان تیم متضرر نشود.

وی در پایان گفت: امیدواریم که شمس آذر بتواند بازی با کیفیت با یک نتیجه خوب را در مقابل نساجی مازندران داشته باشد. برای بازی فردا محمدی بازیکن تأثیرگذاری است که متأسفانه به دلیل مصدومیت نمی‌توانیم او را در بازی همراه خود داشته باشیم. 

بازی با شمس‌آذر برای نساجی سخت خواهد بود

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران نیز در یک پیام ویدیویی در خصوص بازی فردا، ضمن عذرخواهی در خصوص عدم حضورش در نشست خبری پیش از بازی، اظهار کرد: برای فردا با یک تیم بسیار خوب و تاکتیکی دیدار داریم. تیم‌هایی که در سال گذشته با شمس آذر بازی داشتند می‌توانند گواه بر این سخن باشند که بازی با شمس آذر بسیار انرژی‌بر و سخت است. 

وی با بیان اینکه شرایط تیم نساجی مازندران، روز به روز در حال بهتر شدن است، تصریح کرد: برای موفقیت در بازی فردا تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا شرمنده هوادارانمان نباشیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha