• پنجشنبه / ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98122922090
  • منبع : نمایندگی لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

تلاش مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا یادآور دفاع مقدس است

تلاش مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا یادآور دفاع مقدس است

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تلاش مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا یادآور حماسه‌های دوران دفاع مقدس است.

حجتالاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی در جلسه شورای فرهنگ عمومی سلسله اظهار کرد: در یک مقطعی دشمن برای جنگ از موشک استفاده می‌کرد اما اکنون شکل جنگ تغییر کرده است.

وی افزود: دانشمندان ما تلاش کردند و با دستیابی به سلاح موشکی با سرافرازی تمام موجب تقویت نظام و بازدارندگی دشمنان در حمله به میهن اسلامی شدند، اکنون نیز برگ دیگری از محاسبات اجتماعی در کشور رقم خورده و به طور قطع دانشمندان  تلاش‌های علمی خود را برای پیروزی به کار خواهند گرفت، ملت ما روزهای سخت‌تری را پشت سر گذاشته و این روزها را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی شرایط موجود را برخاسته از مناسبات مادی زندگی انسان دانست و گفت: انسان با تخریب طبیعت، فضای سبز و آلوده کردن آب‌های زیرزمینی از مواهب و نعمت‌های خدادادی به گونه دیگری سودجویی می‌کند که پیامدهایی دارد.

وی افزود: ابتلای جهان امروز حاصل رویدادهایی است که دست بشر در آنها دخالت دارد، کرونا به گونه‌ای مناسبات و زندگی اجتماعی همه بشریت را تحت شعاع قرار داده به گونه‌ای که اکنون ۱۶۰ کشور در جدال با این ویروس هستند و به گفته سازمان بهداشت جهانی بقیه کشورها نیز درگیر آن خواهند شد.

شاهرخی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان، پزشکان، پرستاران، فرماندار، امام جمعه و تمام کسانی که در خط مقدم جبهه سلامت در حال تلاش هستند افزود: از همه نیروهای نظامی، انتظامی، ارتشی، بسیجی، سپاهی و پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد نیز که تاکنون خدمات ارزنده‌ای در راستای کنترل ویروس کرونا انجام داده‌اند قدردانی می‌شود.

وی گفت: از شهروندان سلسله تقاضا داریم در مراسم پنجشنبه آخر سال شرکت نکرده و به عنوان یک واجب شرعی آن را به زمان دیگری موکول کنند و همچنین مجالس ترحیم و شادی خود را بدون حضور و اجتماع برگزار کنند تا هرچه سریعتر شاهد ریشه‌کنی این ویروس منحوس در شهرستان باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین از ارسال ۶۰۰ بسته محلول ضدعفونی و ۷۰۰ بسته بهداشتی مخصوص بیماران کرونایی خبر داد و گفت: این اقلام بهداشتی در قالب کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طی روزهای آینده به سلسله ارسال خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha