• شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98121713390
  • منبع : نمایندگی سمنان

کمک ۷,۵ میلیارد تومانی سمنانی‌ها به جشن نیکوکاری با وجود بحران کرونا

کمک ۷,۵ میلیارد تومانی سمنانی‌ها به جشن نیکوکاری با وجود بحران کرونا

ایسنا/سمنان قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان عید و شادی را با مشارکت هفت میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومانی در جشن نیکوکاری به خانواده‌های نیازمند به ارمغان آوردند.

محمد قوسی، قائم مقام کمیته امداد استان سمنان ضمن تقدیر از نوعدوستی و مساعدت چشمگیر مردم استان سمنان در جشن نیکوکاری امسال، اظهار کرد: کمک‌های نقدی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری تا کنون، یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان و کمک های نقدی و بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان کمک های غیر نقدی برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری استان سمنان تا کنون پنج میلیاردو ۱۷۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است، تصریح کرد: دو میلیارد  ۳۳۹و میلیون تومان در دفاتر یازده گانه کمیته امداد سراسر استان سمنان به صورت کالا و نقد جمع آوری شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: مردم استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی  خود را به صورت غیر حضوری و  از طریق تلفن همراه با شماره گیری آنی #۱*۸۸۷۷* و سپس وارد کردن کد ۰۲۳ نیز کمک‌های خود به نیازمندان را در آستانه سال نو پرداخت کنند.

وی  ادامه دادد: مردم این خطه از ایران اسلامی وجوه نقدی را به شماره‌ حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

قوسی با اشاره به اینکه  کد دستوری # ۰۲۳*۸۸۷۷* برای دریافت کمک های مردمی به نیازمندان استان سمنان تعریف و فعال شده است تصریح کرد: مردم نیک اندیش استان سمنان از طریق این کد دستوری  که براساس نیت خود، می خواهند کمک خود را به نیازمندان شهر و منطقه خاصی اهداء کنند.

وی خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط کنونی قطعا با همکاری و مشارکت مردم استان می‌توانیم نقش موثری در شادکردن دل نیازمندان در روزهای پایانی سال و آغاز سال داشته باشیم و شعار عید را به خانه هایشان ببریم را محقق کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha