• پنجشنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98112417809
  • منبع : نمایندگی زنجان

فرماندار خرم‌دره خبر داد:

تعیین ۴۹ شعبه اخذ رای در خرم‌دره

تعیین ۴۹ شعبه اخذ رای در خرم‌دره

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره از تعیین ۴۹ شعبه اخذ رای در شهرستان خبر داد.

حجت محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که در همه کشورها برگزاری یک انتخابات سالم به‌عوامل متعددی بستگی دارد، اظهار کرد: هنگامی یک انتخابات نسبتا سالم و شایسته می‌تواند باشد که دستگاه حاکم و دولت‌ها به هنگام برگزاری انتخابات سراسری، حقوق اقشار مختلف جامعه از فقیر و غنی، کارمند و کارگر و کارفرما، شهری و روستایی، کسبه و بازاری و غیره را محترم شمرده و بسترهای لازم را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی با تاکید بر این‌که مردم‌سالاری دینی از ارکان اصلی کشور ما به‌شمار می‌رود، ادامه داد: در ایران، برگزاری انتخابات سراسری و مراجعه به آراء عمومی جهت انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، اعضای شوراهای اسلامی، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری محترم شمرده شده و یکی از حقوق آحاد مختلف جامعه تلقی می‌شود.

این‌مسئول با بیان این‌که افرادی که پای صندوق‌های رای می‌روند باید شناخت کافی نسبت به فردی که می‌خواهند انتخاب کنند، داشته باشند، ادامه داد: جامعه و موکلان باید به شناخت و باور کامل در نحوه مطالبه‌گری، اطلاع از وظایف وکیل خویش و حدود و اختیارات وی، ترجیح دادن منافع و مطالبات عمومی بر منفعت‌طلبی شخصی یا گروه خاص، احترام به قانون و رعایت حقوق سایر رقبا انتخاباتی و پرهیز از هرگونه بداخلاقی و توهین به یکدیگر، همراهی و همکاری همه جانبه با عوامل و مجریان، بازرسان، ناظران در برگزاری انتخابات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند که رعایت این عوامل می‌تواند تاثیر بسزایی در برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه داشته باشد.

محمدی با تاکید بر این‌که تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در شهرستان اندیشیده شده است، ادامه‌داد: در حوزه فرعی شهرستان خرم‌دره ۴۹ شعبه برای رای‌گیری تعیین شده که سه شعبه سیار است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به این‌که انتخابات در این شهرستان به صورت نیمه‌الکترونیکی است، بیان کرد: محل‌هایی برای تبلیغات کاندیداها در شهر مشخص شده که به طرفداران کاندیداها تاکید شده است که در همین محل‌ها تبلیغات خود را انجام داده و از تبلیغ بر در و دیوار شهر بپرهیزند.

محمدی خاطرنشان کرد: تبلیعات انتخابات از روز پنجشنبه آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع رای‌گیری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha