• سه‌شنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98112216267
  • خبرنگار : 50259

رئیس دیوان عدالت اداری کشور:

عزت ما مجلس متدین و انقلابی است

عزت ما مجلس متدین و انقلابی است

ایسنا/اصفهان رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: امروز تنها کشوری که در مقابل آمریکا و استکبار خشن ایستادگی کرده ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کاظم بهرامی شامگاه گذشته (دوشنبه ۲۱ بهمن) در مراسم چهلمین سالروز شهادت سردار سلیمانی در گلپایگان، اظهار کرد: عزت ما این است که در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن با عظمت شرکت کنیم، پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم و یک مجلس متدین و انقلابی داشته باشیم.

وی مبدا انقلاب را پانزده‌خرداد دانست و ادامه داد: در بدرقه شهید سردار حاج قاسم میلیون ها نفر شرکت کردند، چه کسی آنها را برای حضور در مراسم آورده بود؟ تا به حال چنین جمعیت متراکمی در هیچ دوره‌ای ندیدم. اینکه ملتی هشت سال در مقابل تمام قدرت ها ایستادگی می‌کند معجزه نیست؟ اینکه جوانان طالب شهادت هستند معجزه الهی است.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: در مراسم شهادت سردار سلیمانی افرادی با دیدگاه ها و ظاهرهای متفاوت حضور داشتند که این از عنایت های پروردگار است. امروز تنها کشوری که در مقابل آمریکا و استکبار خشن ایستادگی کرده ملت ایران است و شما هستید که پایگاه نظامی آمریکا را موشک باران می کنید و آنها هیچ حرکتی نمی تواند انجام دهد این ثمره خون شهدا و مقاومت خانواده ایثارگران و کل ملت ایران است.

بهرامی خاطر نشان کرد: توطئه های دشمن زیاد است، اما با عنایت پروردگار تمام رشته هایش پنبه می شود.

وی یادآور شد: خون پاک شهید سلیمانی به دست جنایت ترین جنایتکاران و اشرار ریخته شد و شهادت پاداش تلاش بی وقفه او بود. از آمریکای جنایتکار انتقام لازم باید گرفته شود، حاج‌قاسم شایسته نعمت بزرگ شهادت بود. دشمنان ما ۴۰ سال است که برای منطقه نقشه می‌کشند.

همچنین فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: مردم در انتخابات دوم اسفندماه انتخابی انقلابی خواهند کرد و درس عبرتی به کسانی که تفسیرهایی از روی فهم کم خود دارند، خواهند داد.

سرهنگ کریم اظهار کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور، همچون سال های گذشته برگ زرین دیگری برای انقلاب اسلامی توسط مردم زده خواهد شد. تنها کشوری در دنیا هستیم که بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلابمان، مردم پرشکوه و با افتخار انقلاب خود را جشن می گیرند.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۱ سال در عرصه های مختلف مبارزه کرد و به دنبال آرمان و آرزوی خود که همان شهادت بود گشت و در نهایت به آرزوی دیرینه خود دست یافت. درست است که ناجوانمردانه آمریکای جنایتکار سردار سلیمانی را به شهادت رساند، اما راه و مکتب حاج قاسم ادامه دارد، خون حاج‌قاسم در گام دوم انقلاب برکات زیادی دارد.

‏اکبری افزود: حاج قاسم در سیل و زلزله به دنبال خدمت به مردم بود. حاج قاسم انقلابی شجاع، ولایتمدار و خادم مردم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha