• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403062919327
  • منبع : نمایندگی اصفهان

معاون استاندار اصفهان:

ساعت کاری ادارات شهر اصفهان شناور می‌شود / حداکثر میزان مجاز افزایش نرخ سرویس مدارس ۳۵ درصد است

ساعت کاری ادارات شهر اصفهان شناور می‌شود / حداکثر میزان مجاز افزایش نرخ سرویس مدارس ۳۵ درصد است

ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در نشست شورای ترافیک استان با یک ساعت شناورسازی ساعات کاری ادارات از ابتدای سال تحصیلی جدید کلان‌شهر اصفهان، جهت تسریع در عبور و مرور دانش‌آموزان و تسهیل در رفت و آمد والدین شاغل موافقت شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان در حاشیه نشست شورای ترافیک استان، ضمن اشاره به بررسی آخرین وضعیت ترافیکی معابر پرتردد و اصلی در راستای ارتقای ایمنی تردد دانش‌آموزان و دانشجویان، اظهار کرد: در این نشست گزارش مفصل و کارشناسی از اقدامات انجام شده و موارد مورد نیاز در راستای تسریع در تردد دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه و نقطه نظرات اعضاء مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این خصوص طرح شناورسازی ساعت کار ادارات که از دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط به شورای ترافیک استان ارائه شده بود مورد بررسی قرار گرفت و با یک ساعت شناورسازی ادارات کلان‌شهر اصفهان از ابتدای سال تحصیلی جدید، جهت تسریع در عبور و مرور دانش‌آموزان و تسهیل در رفت و آمد والدین شاغل موافقت شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: در خصوص ساعت آغاز به کار مدارس نیز مقرر شد؛ اداره کل آموزش و پرورش استان به نحوی برنامه‌ریزی کند که شاهد کمترین تداخل ترافیکی باشیم.

 زینلیان افزود: در راستای استفاده بهینه از زمان و عدم ایجاد ترافیک در مسیرهای منتهی به مدارس نیز مقرر شد با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از فضای باز و حیاط مدارس بمنظور پارکینگ جهت سوار و پیاده شدن دانش‌آموزان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست گزارشی از سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و قطار شهری اصفهان در خصوص تمهیدات پیش‌بینی شده در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید ارائه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: باتوجه به ابهامات مطرح شده در خصوص افزایش نرخ سرویس مدارس نیز مقرر شد باتوجه به گزارش سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان، حداکثر افزایش نرخ کرایه مدارس ۳۵ درصد اعمال شود.

زینلیان افزود: البته در بسیاری از مدارس اصفهان نرخ کرایه کمتر از ۳۵ درصد در نظر گرفته شده است.

وی در پایان اضافه کرد: آخرین وضعیت تقاطع پیشنهادی شهرداری اصفهان در محله حصه نیز بررسی و تصمیمات لازم جهت اجرای تقاطع با کم‌ترین بار ترافیکی در زمان اجرا برای شهروندان اتخاذ شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha