• یکشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98110604067
  • خبرنگار : 50311

معاون اوقاف و امور خیریه استان:

فعالیت ۲۶ مبلغ در سوگواره «یاس نبوی» کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت ۲۶ مبلغ در سوگواره «یاس نبوی» کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: امسال ۲۶ مبلغ در قالب سوگواره «یاس نبوی»به اقصی نقاط استان اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام "قاسم مومنی شاد" یکشنبه، ششم بهمن ماه در حاشیه دیدار مدیرکل، معاون فرهنگی و اجتماعی و مبلغین طرح سوگواره «یاس نبوی» با امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: هر ساله در ایام فاطمیه «سوگواره یاس نبوی» برگزار و مبلغینی از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه به اقصی نقاط کشور به ویژه به بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: این روحانیون در روستاهایی که ظرفیت فرهنگی دارند مستقر می شوند و به مباحث اعتقادی در قالب «خیمه های معرفت» می پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: امروز جهت استفاده از رهنمودها و ارشادهای نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج مبلغین اعزامی در این مکان حضور پیدا کردند.

مومنی شاد، بیان کرد: نماینده ولی فقیه در این زمینه توصیه ها و رهنمودهای خوبی در زمینه رفع معضلات اجتماعی داشتند، احصاء آسیب ها و ارتباط دهی با نونهالان، نوجوانان از تاکیدهای نماینده ولی فقیه بود و از روحانیون خواست در محل های استقرار خود این کارها را انجام دهند.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که مبلغین در مکان های تبلیغی و این ایام دارند، پرداختن به مباحث ایثار، مقاومت، شهادت سردار سلیمانی و برنامه های بصیرتی برای نوجوانان، جوانان، خانواده ها و پاسخگویی به شبهات است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امسال ۲۳ مبلغ اعزامی از قم به اقصی نقاط استان اعزام می شوند و سه مبلغ بومی داریم که در مجموع ۲۶ مبلغ در این ایام فعالیت می کنند.

مومنی شاد ادامه داد: ۲۲۵بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha