• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403070201154
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

صبحگاه نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

صبحگاه نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ در یاسوج برگزار شد.

سردار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس متفاوت‌تر از همه جنگ‌ها بوده و انقلاب اسلامی با ازخودگذشتگی ها، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در دفاع مقدس به جهان صادر شد.

وی افزود: دشمن جنگ هشت ساله را تحمیل کرد تا انقلاب اسلامی را سرکوب کند اما با رشادت‌های رزمندگان کشور به سرانجام نرسید.

وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله ایران را به قدرت و شوکت رسانده است، اظهار کرد: جریان مقاومت از دل تفکر دوران دفاع مقدس شکل گرفت تا جایی که آدرس مقاومت، ایستادگی و ایثارگری به ایران را نشان می‌دهند.

آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک ضرورت بود که باید اتفاق می‌افتاد، گفت: هجمه های مختلف استکبار در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر ملت ایران تحمیل شد و امام خمینی(ره) در برابر استعمار و استکبار با توجه به شرایط موجود قیام کرد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

وی افزود: جنگ با تمام سختی‌های که داشت برای ملت ایران یک دفاع مقدس محسوب می شود که هرگز فراموش نخواهد شد. مردم ولایت مدار ایران اسلامی در کنار تحریم‌ها، تهدیدها و محاصره‌های مختلف به برکت ایستادگی، مقاومت و ایثار بر همه توطئه‌ها پیروز شدند.

حسینی اظهارکرد: همیشه استکبارستیزان کشورهای دیگر را ضعیف و ذلیل می خواهند اما به برکت دفاع مقدس امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی در همه زمینه ها آشکار شده است. مردم، نیروهای مسلح ما و ولایت فقیه ارکان قدرت ایران اسلامی هستند و ما باید این قدرت ها را حفظ کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت را در جامعه نهادینه کرده و ترویج کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمن به صورت مستقیم ‌و غیرمستقیم به مصاف ایران آمده است، خاطرنشان کرد: دشمن با جنایت های مختلف هر روز به مرگ و پایان خود نزدیکتر می شود.

وی با اشاره به اینکه تحریم سردار خرم‌دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نشانه درستی راه سبزپوشان است، تصریح کرد: این تحریم نشان دهنده درستی عملکرد نیروهای مخلص در این استان است.

همچنین سید جواد هاشمی، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری کهگیلویه‌ و بویراحمد نیز گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس برای ملت ایران یک نعمت بوده است و در جنگ اطاعت پذیری و ولایت مداری مردم ایران به خوبی اثبات شد.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی موضوع تثبیت با ولایت پذیری مردم به خوبی بدست آمد و کشور امروز در اوج قدرت ‌و اقتدار بر قله‌های عزت ایستاده است. ظهور روحیه ایستادگی و مقاومت از دستاوردهای مهم جنگ هشت ساله است و در این جنگ همه مردم ایران با اتحاد و همدلی تا پای جان از ملت خود به خوبی دفاع کردند.

به گزارش ایسنا، هاشمی اظهارکرد: امروز کشور ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد که تشکیل جبهه مقاومت در راستای صدور انقلاب و بلند شدن پرچم حمایت از فلسطین نشانه اوج این اقتدار است. امروز حرکت آمریکا در تحریم فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد سردار حمید خرم مایه افتخار ایران اسلامی است.

گفتنی است که این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مدیران دستگاههای اجرایی و خانواده‌ معظم شهدا برگزار شد که در این مراسم از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha