• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403062818660
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

توسعه همکاری‌های مشترک جهاددانشگاهی و بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

توسعه همکاری‌های مشترک جهاددانشگاهی و بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد همکاری‌های مشترک در زمینه های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی جهاددانشگاهی و اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد.

اسماعیل دامیار، مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: آماده همکاری و تعامل بیش از پیش با جهاددانشگاهی استان کهگیلیه و بویراحمد هستیم.

وی با بیان اینکه می‌توان ارتباط موثرتر میان اداره کل بهزیستی و مراکز آموزشی جهاددانشگاهی را تسهیل کرد، افزود: تقویت فضاهای مشترک فرهنگی، توسعه آموزش‌های مهارتی، بسترسازی برای آموزش جامعه هدف به‌عنوان زمینه‌های همکاری با این اداره کل نام برد.

دامیار با اشاره به همکاری موفق بین اداره کل بهزیستی و جهاد دانشگاهی استان ابراز امیدواری کرد تا این همکاری ها در راستای خدمت رسانی این دو دستگاه تداوم و توسعه یابد.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بهزیستی و جهاددانشگاهی می‌توانند در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی همکاری‌های خوبی در جهت توسعه اهداف دو نهاد به خصوص راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک، دوره های آموزشی کارکنان و توانمندسازی جامعه هدف و اجرای طرح‌های پژوهشی داشته باشند.

دامیار با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی معلولان برای اولین بار در کشور ادامه داد: از تلاش ها و زحمات جهاددانشگاهی برای برگزاری این آزمون در سطح استان تقدیر و تشکر می کنم.

وی عنوان کرد: در رابطه با برگزاری آموزش ها و کارگاههای لازم جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح استان دست یای و نیاز به سمت جهاددانشگاهی دراز می کنم.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آزمایشگاه ژنتیک جهاددانشگاهی تصریح کرد: راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک جهاددانشگاهی در سطح استان یک کار نیکف پسنیدیده و ماندگاری خواهد بود که علاوه بر جامعه هدف بهزیستی به عموم مردم استان نیز خدمات ارائه خواهد کرد و از مراجعه مردم استان به استانهای همجوار جلوگیری می کند.

توسعه همکاری‌های مشترک جهاددانشگاهی و بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

همچنین صاحب سروش فر، رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: آماده همکاری و تعامل بیشتر از گذشته در زمینه های مختلف با بهزیستی استان هستیم.

وی با اشاره به نیمه تمام ماندن آزمایشگاه ژنتیک جهاددانشگاهی استان افزود: در صورت تامین اعتبار این آزمایشگاه که بخشی از تجهیزات و دستگاهها مورد نیازش خریداری و تامین شده است امسال افتتاح و به بهره بردایر می رسد.

سروش فر تصریح کرد: آزمون های استخدامی توسط جهاددانشگاهی در سطح کشور برگزار می شود که تاکنون طی امساال ۱۰ آزمون استخدامی در صحت و سلامت در سطح استان برگزار کردیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مرکز آنالیز، تشخیص و بسته بندی عسل داریم که با استفاده از آزمایش ها در آزمایشگاه تخصصی عسل جهاددانشگاهی و تشخیص عسل تقلبی از اصل، اصل با کیفیت و اصل را به عموم مردم استان و کشور عرضه می کنیم.

توسعه همکاری‌های مشترک جهاددانشگاهی و بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

کریم رهیده، معاون توانبخشی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بخاطر گسترده بودن جامعه هدف نیاز به آموزش داریم که می توانیم در این زمینه با جهاددانشگاهی استان همکاری بیش از پیش داشته باشیم.

وی افزود: 25 مرکز (سی.پی.آر)، 49 مرکز مثبت زندگی، 50 مرکز توانبخشی و... در حوزه توانبخشی استان داریم که می توانیم از پتانسیل جهاددانشگاهی در این زمینه استفاده کنیم.

رهیده با اشاره به پیشگیری از معلولیت ها در سطح استان  اظهارکرد: برخی معلولیتت ها از مله اعصاب و روان، در رفتگی ران(CDH) و سقوط از درخت گردو مختص استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و این آمار در این استان نسبت به سایر نقاط کشور بالاتر است.

مظلومی، معاون مشارکت های اجتماعی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 101 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف بهزیستی استان پرداخت کرده ایم.

توسعه همکاری‌های مشترک جهاددانشگاهی و بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha