• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98101511843
  • خبرنگار : 30054

معرفی بهترین آنتی‌ویروس‌های رایگان برای سیستم‌های کامپیوتری

معرفی بهترین آنتی‌ویروس‌های رایگان برای سیستم‌های کامپیوتری

دوران آنتی‌ویروس‌ها به سر آمده است، آن‌ها توسط Windows Defender نابود شدند. اصلاً این‌طور نیست!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایده آل تک،  مجله ایده آل تکنولوژی در اینکه سیستم امنیت داخلی ویندوز روزبه‌روز در حال بهتر شدن است شکی نیست اما هنوز هم هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که یک رایانه شخصی احتیاجی به آنتی‌ویروس ندارد. مزیت مهم Windows Defender این است که به‌صورت رایگان و همراه با نرم‌افزار ویندوز عرضه می‌شود، درحالی‌که معمولاً برای داشتن یک آنتی‌ویروس خوب باید مقداری هزینه پرداخت کنیم؛ اما اصلاً نگران نباشید، چون همه آنتی‌ویروس‌های خوب هم هزینه‌بر نیستند.

پیدا کردن یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس رایگان و درعین‌حال خوب و مطمئن به یکی از دغدغه‌های صاحبان رایانه‌های شخصی تبدیل‌شده است. در نظر داشته باشید که شما در انتخاب یک آنتی‌ویروس می‌توانید از نوع رایگان آن‌ها استفاده کنید و هم با پرداخت مبلغی برای خرید آن از ویژگی‌های بیشتر مانند فیلترهای اسپم، کنترل والدین، ​​اسکن سیستم و فایروال پیشرفته برخوردار شوید. به‌طورمعمول کاربرانی که امنیت بیشتری می‌خواهند از ضدویروس غیر رایگان استفاده می‌کنند.

اما اگر می‌خواهید از یک آنتی‌ویروس رایگان و مطمئن استفاده کنید با ما همراه باشید. در این مقاله به معرفی بهترین آنتی‌ ویروس‌ های رایگان پرداخته‌شده است.

۵ آنتی‌ویروس برتر رایگان

Bitdefender

این نرم‌افزار عنوان بهترین آنتی‌ویروس رایگان در سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده است. همچنین با سیستم‌عامل‌های windows، android و mac سازگار است. از ویژگی‌های این آنتی‌ویروس می‌توان به ضد فیشینگ بودن، اسکن خودکار و تشخیص عالی ویروس اشاره کرد.

این آنتی‌ویروس درزمینهٔ سرعت اسکن یک سیستم، بی‌نظیر عمل می‌کند؛ اما مشکلی که در زمان کار با آن سر راه ما سبز می‌شود عدم امکان زمان‌بندی اسکن خواهد بود. نصب نسخه رایگان آنتی‌ویروس در حالت خودکار، یک شمشیر دو لبه است که روند مدیریت ویروس را آسان می‌کند، اما کنترل آن را از دست کاربر خارج می‌نماید.

Avast free

Avast یک آنتی‌ویروس رایگان به شمار می‌رود که همواره یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌های رایگان در حوزه سیستم‌های کامپیوتری به شمار می‌رود. تشخیص ویروس، حالت بازی، مدیریت رمز عبور و اسکن خودکار از ویژگی‌های این آنتی‌ویروس می‌باشند. Avast اصلاً سیستم را کند نمی‌کند و از این نظر یک نرم‌افزار طلایی به شمار می‌رود.

ضدویروس‌های Avast و AVG علیرغم اینکه به‌طور رسمی اواسط ۲۰۱۶ به هم ملحق شدند، هنوز کاملاً باهم ادغام نشده‌اند. این شرکت قرار است به‌زودی دو آنتی‌ویروس رایگان جداگانه ارائه دهد. اگرچه به‌زودی یک بسته AV مشترک درراه است.

نسخه جدید آنتی‌ویروس Avast Free، یک حالت بازی خودکار را برای بستن پنجره‌ها و کاهش بار سیستم اضافه کرده که بسیار مفید است. رابط کاربری جدیدی نیز برای به‌روزرسانی جدید ارائه داده است. قابلیت مدیریت رمز عبور نیز یک امکان خوب برای شما است.

Sophos home

این آنتی‌ویروس یک انتخاب فوق‌العاده برای محیط‌هایی به شمار می‌رود که در آن‌ها از کامپیوترهای شخصی زیادی استفاده می‌شود. تشخیص ویروس، ضد فیشینگ و امکان ساپورت حداکثر ۱۰ کامپیوتر شخصی از ویژگی‌های این آنتی‌ویروس به شمار می‌روند.

با استفاده از ابزارهای مرورگر مانند ضد فیشینگ و از همه مهم‌تر کنترل محتوا، از حفاظت در برابر ویروس و تروجان برخوردار می‌شوید.

Kaspersky

نسخه غیر رایگان نرم‌افزار امنیتی Kaspersky در صدر جدول بهترین آنتی‌ویروس‌ها قرار دارد و AV-TEST در آخرین دور آزمایش خود بار دیگر به آن امتیازات کاملی را داده است.

همان‌طور که انتظار دارید، کسپرسکی رایگان نسخه کاملی از برنامه است. نسخه رایگان دارای ویژگی‌های اضافی مانند محافظت از حریم خصوصی و از همه مهم‌تر محافظت رایگان از کامپیوتر شخصی شما است. درنتیجه کار با این نرم‌افزار بسیار آسان است و باعث می‌شود تا از شما در برابر ویروس‌ها محافظت کند.

ازجمله ویژگی‌های کسپر می‌توان به اسکن زمان واقعی، اسکن ایمیل، ضد فیشینگ، محافظت در برابر نرم‌افزارهای جاسوسی، دقیق و قابل‌اعتماد بودن و البته محیط کاربری قابل پسند اشاره کرد.

Avira

قبل از هر چیز باید بدانید که شما با یک آنتی‌ویروس عالی اما پر سروصدا طرف هستید. آنتی‌ویروس رایگان Avira Free دارای یک رابط ساده با طراحی مجدد swish است. Avira Fre یکی از بهترین بسته‌های آنتی‌ویروس رایگان ۲۰۱۸ است.

اما چرا آن را در ابتدای لیست قرار ندادیم؟ نمایش تبلیغات برای یک محصول رایگان قابل‌قبول است؛ اما متأسفانه Avira از این خط عبور کرد، به‌طوری‌که نمایش بیش‌ازحد پنجره‌های تبلیغاتی طاقت‌فرسا و آزاردهنده شده است. همین موضوع باعث شده که آن را در انتهای لیست بهترین آنتی‌ویروس‌های رایگان قرار دهیم.

تشخیص ویروس، ضد فیشینگ، vpn داخلی، ابزارهای بهینه‌سازی سیستم، تشخیص عالی و عدم تأثیرگذاری کلی بر روی سیستم از ویژگی‌های این آنتی‌ویروس شلوغ هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha