• چهارشنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98082214712
  • خبرنگار : 30054

چه کتابی برای افزایش فروش و رونق کسب وکار خود بخوانیم؟

چه کتابی برای افزایش فروش و رونق کسب وکار خود بخوانیم؟

افزایش فروش، هدف همه فعالان اقتصادی است اما در دنیای امروز بدون مطالعه و کسب آگاهی نمی‌توان در این هدف توفیقی پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام آژانس کتاب، در دنیای کسب وکارهای سنتی راز و رمز موفقیت با حضور در بازار و خاک حجره خوردن و کسب تجربه در پیچ و خم معاملات طی سال‌ها به دست می‌آمد اما در دنیای امروز هم کسب وکارها متحول شده‌اند و هم مشتریان تغییر کرده‌اند بنابراین اگر این روزها نه تنها فعالان اقتصادی جوان بلکه حتی کاسبان قدیمی و سنتی را در حال مطالعه کتابی برای افزایش فروش و رونق کسب وکار دیدید، جای تعجب نیست. ضرورت معرفی کتاب‌هایی به صاحبان کسب و کار که آنها را به شناخت بهتر بازار و نیازهای مشتریان سوق دهد، کارشناسان آژانس کتاب را به تهیه و انتشار این مطلب ترغیب کرد چرا که آژانس کتاب به عنوان یک موسسه مطرح و معتبر تامین و توزیع انواع کتب علمی، دانشگاهی، ادبی، کاربردی و ... معرفی کتاب‌های مفید و سودمند در حوزه کسب وکار را مسئولیت اجتماعی خود تلقی می‌کند.

کتاب اسرار فروشندگی موفق

شاید تصور کنید انتخاب و معرفی کتابی برای افزایش فروش و رونق کسب و کار به فعالان اقتصادی آسان است چرا که انبوهی از این کتاب‌ها در بازار نشر وجود دارد اما واقعیت این است که هر کتابی نمی‌تواند این هدف را محقق کند. بر اساس بررسی‌های کارشناسان آژانس کتاب، کتاب اسرار فروشندگی موفق در میان کتاب‌های فراوانی که در این حوزه به چاپ رسیده محتوایی قابل قبول و با کیفیت دارد. کتاب اسرار فروشندگی موفق از این جهت با دیگر کتاب‌های این حوزه متفاوت است که در تحلیل روش‌های فروش پا را از توصیه‌های عمومی فراتر گذاشته و مواردی را به صاحبان کسب و کار آموزش می‌دهد که جزو موضوعات تخصصی و به‌روز حوزه فروش محسوب می‌شوند. علاوه بر این،  جب بلانت نویسنده کتاب اسرار فروشندگی موفق به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین مشاوران بین‌المللی کسب وکار، تکیه بر ایجاد ارتباط انسانی و صمیمانه را عامل بزرگ موفقیت در فروش قلمداد کرده و با ذکر مثال‌هایی از موفقیت فروش در پی ایجاد ارتباط انسانی در این کتاب به کرات بر این امر تاکید کرده و در واقع آموزش عملی به خوانندگان کتاب ارائه داده است. خلاصه کلام آن که اگر می‌خواهید کسب وکاری را آغاز کنید و یا می‌خواهید در فروش کسب وکار فعلی خود طوفان به پا کنید، کتاب اسرار فروشندگی موفق یک انتخاب عالی و کتابی برای افزایش فروش و رونق کسب و کار شماست که می‌توانید آن را به سادگی و در اسرع وقت از آژانس کتاب تهیه کنید.

کتاب بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی یکی از ارکان مهم فروش است و هر کس به دنبال کتابی برای افزایش فروش و رونق کسب و کار خود باشد باید کتاب‌های حوزه بازاریابی را با دقت رصد و بهترین آنها را مطالعه کند. کتابی که کارشناسان آژانس کتاب در این حوزه برای معرفی به شما درنظر گرفته‌اند بازاریابی دهان به دهان نام دارد. این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب‌های حوزه بازاریابی در ایران و جهان است. بهترین اتفاقی که می‌توان برای یک کسب وکار یا بنگاه اقتصادی تصور کرد این است که مشتریان درباره آن کسب وکار با هم گفتگو کنند. اگر جستجوگر کتابی برای افزایش فروش هستید این کتاب به شما می آموزد چه برنامه‌ها و اقداماتی را پیگیری و اجرا کنید تا مشتریان بدون آن که خود متوجه باشند، وادار شوند در مورد کسب وکار شما صحبت کنند. به بیان دیگر، اندی سرونویتز نویسنده کتاب بازاریابی دهان به دهان در این کتاب به زبانی ساده و روان، نقشه راهی برای شما ترسیم می‌کند تا چنانچه خدمات یا کالای خوب و مشتری‌پسندی دارید مخاطب خود را بشناسید و با برخی تمهیدات مثل تخفیف‌های ویژه، تبلیغات موثر، تولید محتوا با تاکید بر ویژگی‌های مثبت محصول یا خدمات و انتشار این محتوا در بسترهای مناسب، مخاطب خود را به گفتگو درباره مزیت‌های محصول و کالای خود وادار کنید. فعالان اقتصادی که در پی آشنایی با فضای نوین بازاریابی و کتابی برای افزایش فروش با تکیه با این فضا هستند، کتاب بازاریابی دهان به دهان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آنها به شمار می‌رود.
 کتاب بازاریابی دهان به دهان را می‌توانید با ورود به سایت آژانس کتاب تهیه کنید. ضمنا تماس با شماره ۶۶۴۰۸۰۰۰-۰۲۱نیز روش دیگری برای سفارش این کتاب و سایر کتاب‌های مورد نیاز شما از آژانس کتاب است.

کتاب بازاریابی چریکی

چریک در نظر ما به معنی فردی با آمادگی برای شرکت در هرگونه درگیری نظامی در هر زمان و مکان با در هم شکستن روش‌ها و ساختارهای شناخته شده نظامی و ابداع روش‌های خلاقانه برای غلبه در جنگ است، بنابراین وقتی نام کتاب بازاریابی چریکی به میان می آید قطعا با کتابی برای افزایش فروش و رونق کسب وکار آن هم از نوع ساختارشکنانه و خلاقانه‌اش روبرو هستیم. جی. کنراد لوینسون نویسنده کتاب بازاریابی چریکی در این کتاب – که با فروش ۲۱ میلیون نسخه ای در سراسر جهان جزو ۲۵ کتاب برتر حوزه کسب وکار قرار گرفته است – شما را با روشی از بازاریابی آشنا می‌کند که رابطه مشتریان و کسب وکارتان را به رابطه‌ای آسان و ارزشمند تبدیل می‌کند. خواندن تیتر دو فصل اول این کتاب – فصل اول: چه چیزی واقعا بازاریابی محسوب می‌شود؟ فصل دوم: چه چیزی بازاریابی محسوب نمی‌شود؟ - کافیست تا بدانید با کتابی متفاوت روبرو هستید که مفاهیم ذهنی شما را درباره بازاریابی کاملا دگرگون خواهد کرد. برخی دیگر از فصول این کتاب جذاب عبارتند از  سادگی بازاریابی چریکی، اسرار شگفت‌انگیز بازاریابی چریکی، استراتژی بازاریابی چریکی، ترفندهای بازاریابی چریکی، تبلیغات چریکی، بازاریابی چریکی در رسانه‌های اجتماعی و ... توصیه کارشناسان آژانس کتاب این است که اگر به دنبال کتابی برای افزایش فروش و رونق کسب وکار خود هستید کتاب بازاریابی چریکی از کتاب‌هایی است که نباید خواندن آن را از دست بدهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha