• شنبه / ۶ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98070604220
  • خبرنگار : 30054

آخرین فرصت برای دانشجو شدن در سال ۹۸:

برای تحصیل در واحد الکترونیکی؛ فرصت هست، ولی کم است

هنوز برای تحصیل در دانشگاه فرصت هست. هرچند که این فرصت بسیار کم و در حال سپری شدن است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، درحالی‌ که فرآیند ثبت‌نام در دانشگاه‌های مختلف رو به اتمام است، واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، فرصت جدیدی را برای ثبت‌نام داوطلبان ورود به دانشگاه ایجاد کرده است.

این فرصت برای دو دسته از علاقه‌مندان به تحصیل ایجاد شده است.

تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی تا ساعت ۲۴ شنبه ششم مهر

دسته اول داوطلبانی هستند که مقطع تحصیلی کارشناسی که در کنکور سراسری امسال شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند. این افراد می‌توانند به وب‌سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://azmoon.iau.ac.ir مراجعه کرده  و گزینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری را انتخاب کنند.

داوطلبان در بخش انتخاب رشته می‌توانند یکی از دو رشته حقوق با کد ۲۰۸۰۳ و یا مترجمی زبان انگلیسی با کد ۲۰۳۱۵ را ثبت کنند. این فرصت بسیار محدود و حداکثر تا روز شنبه ۶ مهرماه می‌باشد.

ثبت‌نام در مقطع کارشناسی بدون آزمون

دسته دوم: کلیه متقاضیانی می‌باشند که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند. چه آن‌هایی که در کنکور شرکت کرده و چه افرادی که فرصت حضور در کنکور را از دست‌ داده‌اند. همه متقاضیان می‌توانند از این فرصت استثنایی استفاده کنند. این افراد برای ثبت‌نام در مقطع کارشناسی، انتخاب‌های بیشتری نسبت به دسته اول دارند و می‌توانند بیش از ۳۰ رشته تحصیلی را انتخاب کنند.

برای استفاده از این فرصت، داوطلبان به سایت ثبت‌نام در واحد الکترونیکی به نشانی http://reg.iauec.ac.ir مراجعه کرده  و انتخاب گزینه «ثبت‌نام مقطع کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون)» مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

با شرایط در نظر گرفته‌شده از سوی واحد الکترونیکی، کلیه افرادی که دارای مدرک دیپلم ۱۲ ساله و یا مدرک پیش‌دانشگاهی هستند، می‌توانند در این دانشگاه تحصیل کنند.

شایان‌ذکر است تحصیل همزمان رشته دوم مقطع کارشناسی با امکان معادل‌سازی دروس گذرانده شده در کلیه رشته‌های واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی امکان‌پذیر است.

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، بزرگ‌ترین دانشگاه الکترونیکی در قاره آسیاست که در سال ۱۳۸۴ با هدف توسعه آموزش مجازی و استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی در حوزه آموزش عالی آغاز به کار کرده است. در حال حاضر بیش از ۱۵،۰۰۰ دانشجو در بیش از ۳۰۰ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در قالب چهار دانشکده فنی و مهندسی، علوم انسانی، مدیریت و علوم پایه مشغول به تحصیل می‌باشند. این واحد، تنها دانشگاه غیرحضوری کشور است.

برای اطلاعات بیشتر جهت ثبت‌نام کافی است با ستاد پاسخگویی این دانشگاه به شماره ۰۲۱-۴۲۸۶۳۲۰۵ تماس بگیرید. کارشناسان ما بهترین مشاوره را ارائه خواهند کرد.

تسهیلات و مزایای تحصیل در واحد الکترونیکی

دانشجویان واحد الکترونیکی در دوران دانشجویی، یک تحصیل کاملاً مجازی را تجربه می‌کنند و بدون نیاز به حضور فیزیکی می‌توانند از طریق لپ‌تاپ، سیستم کامپیوتر و حتی گوشی موبایل در کلاس حاضر شوند. کلاس به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و محیط آن به‌صورت تعاملی می‌باشد. دانشجو می‌تواند در حین درس با استاد گفتگو کرده و سؤالات خود را بیان کند.

یکی دیگر از امتیازات تحصیل در این دانشگاه، ارزان بودن نسبت به دیگر دانشگاه‌هاست. امسال دانشجویان فرصت دارند به‌اندازه ۲۵ درصد از شهریه خود را بورسیه دریافت کنند. علاوه بر این امکان اخذ وام‌های متنوع جهت تامین شهریه وجود دارد.

آنچه مسلم است تحصیل ساده و ارزان در واحد الکترونیکی، فرصت بزرگی را برای علاقه‌مندان به تحصیل فراهم آورده تا هیچ‌کس از تحصیل محروم نماند. زنانی که به علت مسئولیت خانه‌داری قید تحصیل را زده‌اند، یا کارمندان و مدیرانی که به علت مشغله کاری فراوان از تحصیل دورمانده‌اند، یا افرادی که به‌واسطه شرایط کاری مدام در سفر هستند و یا معلولینی که امکان تردد برایشان سخت است، ... همه و همه می‌توانند از ین فرصت بهره‌مند شوند و #باکلاس_در_کلاس باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha