• یکشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98061005064
  • خبرنگار : 71565

علوی: سازمان برنامه در جهت رفع مشکل تخصیص قیر رایگان اقدام کند

علوی: سازمان برنامه در جهت رفع مشکل تخصیص قیر رایگان اقدام کند

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات تخصیص قیر رایگان موجب اعتراضات زیادی شده است، اظهار کرد: سازمان برنامه در جهت رفع مشکل تخصیص قیر رایگان اقدام کند.

به گزارش ایسنا، سید محسن علوی نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با بیان تقدیر و تشکر اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، سپاه، که اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشانده اند و با تقدیر از  مسئولین بانک مرکزی و وزارت اقتصاد که ثبات را به بازار ارز بازگردانده‌اند گفت: همچنین از قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی که با جدیت با مفساد و مفسدین اقتصادی برخورد می‌کنند  تشکر می‌کنم.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه بیان کرد: مشکل در تخصیص قیر رایگان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها موجب اعتراضات بسیاری حتی در تریبون های نماز جمعه شده است، سازمان برنامه و بودجه در این باره اقدام کند.

نماینده مردم لامرد ادامه داد: شهرستان‌های حوزه انتخابیه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به الگویی از محرومیت زدایی تبدیل شده‌اند، با حمایت‌های دولت تدبیر و امید این شهرستان‌ها به قطب صنعتی استان فارس تبدیل شده و زمینه را برای اشتغال جوانان جویای کار  فراهم کرده است.

 وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم ارتقای فرودگاه بین المللی لامرد و افزایش پروازهای این فرودگاه، جذب نیروهای بومی در صنایع را بر اساس ماده ۴۶ برنامه ششم توسعه خواستار شد و گفت: امیدواریم که  صنایع حوزه انتخابیه با حضور رییس جمهور به زودی افتتاح شود.

وی ضمن تقدیر  از وزیر نفت برای تامین اعتبار خرید دستگاه ام آر آی برای جنوب استان فارس اظهار کرد: بحران خشکسالی مردم حوزه انتخابیه را شدیدا آزار می‌دهد،  کلنگ زنی احداث پروژه انتقال آب شیرین دریا به شهرستان‌های حوزه انتخابیه در دل مردم امیدی ایجاد کرده است.

علوی افزود: در تخصیص حق آبه از خط انتقال آب محرم نظارت بیشتری باشد، شهرستان های حوزه انتخابیه از خاک حاصلخیز و آب و هوای مناسب برای کشاورزی بهره‌مند هستند؛ ولی به دلیل سرازیر شدن نزولات آسمانی به دریا امکان بهره‌برداری از این منبع خدادادی جز با ایجاد استخرهای کشاورزی و احداث گلخانه وجود ندارد،  وزیر نیرو در جهت صدور مجوز احداث استخرهای کشاورزی در این منطقه همکاری لازم را با کشاورزان داشته باشد، تقویت زیرساخت‌های کشاورزی خصوصا گلخانه‌ها و استخرهای کشاورزی سبب  اشتغالزایی بسیاری دراین منطقه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha