• شنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98060904456
  • منبع : صدا و سیما

سریال‌های محرمی رادیو نمایش

سریال‌های محرمی رادیو نمایش
عکس تزیینی است

اداره کل ھنرھای نمایشی رادیو ۶ سریال‌ رادیویی را برای پخش در ایام ماه محرم تدارک دیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، "شمایل" نوشته حمیدرضا عباسی به کارگردانی بهرام ابراهیمی  در ۱۰ قسمت پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: سرطان ماه بیگم پیشرفت کرده و آماده اعترافی تلخ است ، اعترافی که سرآغاز داستانی برای اعضا یک خانواده و همزمانی آن با ایام محرم است.

ساعت و زمان پخش :

رادیو نمایش از ۹ /۶ /۹۸ تا ۱۸ /۶ /۹۸ ساعت ۱۶:۳۰

رادیو ایران  ساعت ۲۲:۳۰

"مهاجرین خاک سرخ" نوشته: هانیه نجفی به کارگردان محمدپورحسن در ۱۰ قسمت پخش خواهد شد؛ در خلاصه داستان این نمایش آمده است: خانواده ای از اهل خوزستان با حمله رژیم بعث ترک دیار کرده و ساکن تهران شده اند ، پیوند اخبار جنگ با ایام محرم روایتی است گه تلخ و گاه شیرین برای این خانواده و...

ساعت و زمان پخش : رادیو نمایش از ۹ /۶ /۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۱۰ شب

رادیو فرهنگ از ۱۰ /۶ /۹۸ تا ۱۹ /۶ /۹۸ ساعت ۱۲:۱۵ و رادیو جوان ساعت ۱:۳۰ ، رادیو صبا در دهه اول محرم

"ضیافت" به نویسندگی گلناز اژدری و کارگردانی رامین پورایمان در ۱۰ قسمت پخش خواهد شد و خلاصه داستان آن از این قرار است: دوران حکومت رضا خان است . هنوز مراسم عزاداری امام حسین (ع) کاملا قدغن نشده اما محسن پسر علی اصغر خان که با تلاش، پدرش را راضی کرده تا در تامینات مشغول به کار باشد، حضور محسن در اداره تامینات باعث شده تا او متوجه ی خلافکاری ها و باجگیری های برخی از مقامات و صاحب منصبان رضاخانی می شود و.....

ساعت و زمان پخش : رادیو نمایش از ۱۰ /۶ /۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به مدت دوازده شب، رادیو سلامت ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه و همزمان در رادیو معارف نیز پخش خواهد شد.

"با کاروان عشق" نوشته علیرضا غنچی فشکی به کارگردانی ایوب آقاخانی در ۱۰ قسمت پخش خواهد شد واین مجموعه که در ده روز اول محرم پخش خواهد شد، از مکه و مراسم حج امام حسن (ع)  شروع و تا نبرد دلاورانه اباعبدالله (ع) و یارانش با یزید بن معاویه و شهادت ثارالله و همراهانشان، در صحرای کربلا، ادامه می یابد.

ساعت و زمان پخش : رادیو نمایش از ۱۰ /۶ /۹۸ تا ۱۹ /۶ /۹۸، ساعت ۷:۳۰ و همزمان از سایر شبکه‌ها

"رهی" به نویسندگی هانیه نجفی و کارگردانی : مینو جبارزاده در ۱۲ قسمت پخش خواهد شد و خلاصه داستان آن از این قرار است : یوسف که عاشق تعزیه بوده از کودکی اسبش رهی را به امید تعزیه پرورش می دهد ، حالا سال ها از آن روزگار گذشت است و او برای دفاع از وطن راهی جبهه می شود ، ماه هاست که مادرش صنم از او نامه ای دریافت نمی کند  پس تصمیم می گیرد برای بازگشت پسرش اسبش رهی را به همراه گروه تعزیه راهی جبهه کند و ...

ساعت و زمان پخش : رادیو تهران ۹ /۶ /۹۸ تا ۲۱ /۶ /۹۸ ساعت ۲۲:۳۰، تولید شده در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش

"ثقه الاسلام میرزا علی تبریزی" به نویسندگی: داوود نقلانی و کارگردانی: حمید منوچهری در ۱۲ قسمت پخش خواهد شد که فرازی از زندگی و مبارزات ثقه الاسلام میرزا علی تبریزی مجتهد اعلم تبریز در دوران رضا خان پهلوی است که در ظهرعاشورای ۱۳۳۰ در میدان مشق تبریز به دارآویخته شد و به شهادت رسید. پخش از ۸ /۶ /۹۸ رادیو قرآن ، تولید شده در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش

همگی این آثار به همت نویسندگان، تهیه کنندگان، صدابرداران، کارگردانان، بازیگران، افکتورهای رادیو نمایش در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha