• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403070705106
  • خبرنگار : 71588

۳ پایگاه دیگر صهیونیست‌ها زیر آتش حملات مقاومت لبنان

۳ پایگاه دیگر صهیونیست‌ها زیر آتش حملات مقاومت لبنان

مقاومت اسلامی لبنان امروز (شنبه) از هدف قرار دادن مواضع صهیونیست‌ها در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه و دلیرانه آنها در نوار غزه، مبارزان مقاومت اسلامی امروز -شنبه- پایگاه صهیونیستی «الصدح» در شمال اراضی اشغالی را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

‏براساس گزارش شبکه العربی، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد مبارزان مقاومت اسلامی امروز شهرک «ساعر» در شمال اراضی اشغالی را هدف حملات خود قرار دادند.

در همین رابطه، مقاومت اسلامی لبنان همچنین از هدف قرار دادن شهرک «روش پینا» درراستای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آنها و دفاع از لبنان و مردم آن خبر داد.

همچنین در پی حملات اشغالگران به خاک لبنان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: در مقابل ما همچنان راه طولانی وجود دارد و حزب‌الله همچنان قدرت و توانایی تبادل آتش با اسرائیل را دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که آژیرهای هشدار در شهر «صفد» و اطراف آن به صدا درآمده‌اند.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز در گزارشی از هدف قرار دادن خودرویی در منطقه «ضهر البیدر» در البقاع در شرق لبنان توسط پهپاد رژیم صهیونیستی خبر داد.

هم‌چنین حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای دیگر از هدف قرار دادن شهرک «متسوفا» در راستای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها و دفاع از کشور و ملت لبنان خبر داد.

در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: درحمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت قهرمانانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و مردم آن و نیز در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی علیه شهرها، روستاها و غیرنظامیان مجاهدان ما شهرک «معالوت» را با ۵۰ موشک هدف قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند از صبح امروز حدود ۵۰ موشک از جنوب لبنان شلیک شده است.

رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند آژیرهای هشدار در تعدادی از شهرک‌ها در الجلیل الغربی به صدا درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه نیز منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد. این حمله علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت. حملات تجاوزکارانه اشغالگران به بیروت همچنین در طول شب گذشته ادامه یافت و چند منطقه دیگر در ضاحیه جنوبی این شهر را هدف قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha