• سه‌شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 98022412779
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

تلفن‌هایی که برای کودک آزاری به صدا درمی‌آید

تلفن‌هایی که برای کودک آزاری به صدا درمی‌آید

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته 7208 نفر در استان با اورژانس اجتماعی تماس گرفته‌اند که بیشترین تماس‌ها به ترتیب مربوط به کودک آزاری، اختلاف خانوداگی و همسرآزاری بوده است.

شهرام شیخانی در گفت ‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مداخله و مشاوره تلفنی در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی(همسر آزاری، خشونت‌های خانگی و غیره)، مداخله روانی و اجتماعی در محل بحران، از طریق خدمات تخصصی مددکاری- روانشناسی و ارائه خدمات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق تیم‌های خدمات سیار مرکز اورژانس اجتماعی از جمله خدمات مراکز مشاوره است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 7208 نفر در استان با اورژانس اجتماعی تماس گرفته‌اند که بیشترین تماس‌ها به ترتیب مربوط به کودک آزاری، اختلاف خانوداگی و همسر آزاری بوده است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: همسران، کودکان، زنان و دختران در معرض آسیب‌های اجتماعی، متقاضیان طلاق، افرادی که قصد خودکشی دارند و سایر افرادی که در شرایط بحرانی زندگی قرار دارند، از گروه ‌های هدف مراکز مشاوره بهزیستی هستند.

شیخانی یادآور شد: تمام شهرستان‌ها به جز بشرویه و خوسف دارای خدمات تلفنی و سیار مراکز اورژانس اجتماعی  هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha