• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403070504101
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رئیس سازمان مدیریت خراسان جنوبی مطرح کرد

توزیع ۳۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی در خراسان‌ جنوبی

توزیع ۳۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی در خراسان‌ جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی از توزیع ۳۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار حوزه محرومیت‌زدایی در سال ۱۴۰۳ بین دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

حمید جهانشاهی امروز (پنجم مهر ماه) در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، بیان کرد: ۳۶۵۰ میلیارد ریال امسال برای محرومیت‌زدایی اختصاص یافته که از مجموع این اعتبار ۱۸۴۰ میلیارد ریال برای آبرسانی روستایی و عشایری، ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای احداث راه روستایی و عشایری، ۵۰۰ میلیارد ریال برای مدارس و ۳۰۰ میلیارد ریال هم به آبخیزداری خراسان جنوبی تخصیص یافته است.

به گفته او، کارگروه توسعه مهارت ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و با مسئولیت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه دهیاری‌های استان که دارای شرایط لازم برای تخصیص کد دستگاه اجرایی هستند، در اجرای پروژه‌ها مختلف مشارکت خواهند کرد، ادامه داد: اسامی ۴۴ دهیاری خراسان جنوبی براساس شرایط اعلام‌شده به مرکز ارسال شد که در نهایت ۲۷ دهیاری توسط سازمان برنامه و بودجه تایید نهایی شدند و کد گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: کد دستگاه اجرایی به دهیاری‌های تاییدشده برای استفاده این دهیاری‌ها از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در آینده انجام خواهد شد.

جهانشاهی با اشاره به توانایی‌های دهیاری‌ها برای اجرای پروژه‌های عمرانی، ادامه داد: با تخصیص بخشی از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال آینده به دهیاری‌های دارای کد دستگاه اجرایی، اجرای پروژه‌های عمرانی مورد نیاز در روستاها، بویژه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را دهیاری‌ها انجام خواهند داد.

وی افزود: توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی، بررسی و تصویب مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری، بررسی و تصویب مصوبات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری، تصویب تشکیل کارگروه توسعه مهارت ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و … از جمله دستورالعمل‌های این جلسه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha