• سه‌شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 97111609185
  • منبع : نمایندگی یزد

نرم‌افزار جامع شهدای استان یزد رونمایی شد

نرم‌افزار جامع شهدای استان یزد رونمایی شد

نرم‌افزار جامع شهدای استان یزد در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مسئولان استان و خانواده معزز شهدا رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد این اقدام را علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ ولایت پذیری و اطلاعات و در مسیر حق و انقلاب بودن و گرامیداشت یاد شهدا، مرهمی بر دل خانواده شهدای استان دانست.

وی در ادامه بر کوتاهی نکردن بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به فرزندان شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: آنها با آموزش‌های مناسب اخلاقی، علمی و تربیتی می‌توانند به عنوان جایگزین پدران خود، خدمت‌گزاران خوبی برای اسلام و انقلاب حتی در پست‌های مدیریتی باشند و لذا باید از استعدادهای این جوانان بهره گرفت.

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنانش بر معرفی هر بیشتر حقیقت انقلاب به ویژه به نسل جدید جامعه تاکید کرد و گفت: باید این نسل را با منویات امام و انقلاب بیشتر آشنا کرد تا حکومت اسلامی ایران را با دیگر حکومت‌ها مقایسه نکنند.

وی گفت: نسل جدید جامعه باید بدانند که مبنای حکومت اسلامی حرکت کردن در مسیر خدا و به سوی کمال انسانی است و مردم ایران انقلاب کردند تا طاغوت، بدی‌ها و ناپاکی‌ها را از کشورمان دور کنند و به جای آن خدمت به خدا و خلق خدا را در کشورمان جاری سازند.

امام جمعه یزد از مسئولان خواست تا سعی کنند در هر موقعیتی که هستند باری را از دوش آنهایی که به اسلام خدمت می‌کنند، بکاهند.

«احمد ابراهیمی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز گفت: این نرم‌افزار روی سیستم اندروید ایجاد شده و قابل دریافت از طریق اپلیکیشن بازار است.

به گفته وی، در حال حاضر ۵۰ هزار فایل مرتبط با شهدای استان در آرشیو بنیاد شهید یزد موجود است که بخشی از آن روز این نرم‌افزار بارگذاری شده است.

ابراهیمی از ویژگی‌های این نرم‌افزار را انتشار زندگی‌نامه، وصیت‌نامه، عکس و فیلم شهدای استان ذکر کرد.

استان یزد ۳۸۵۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha