• چهارشنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۷ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 97101910686
  • خبرنگار : 71576

ترکاشوند: انتخاب ملی‌پوشان از پیش تعیین شده نباشد

ترکاشوند: انتخاب ملی‌پوشان از پیش تعیین شده نباشد

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: ایگور کولاکوویچ باید در مسابقات لیگ حاضر شده و بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش ایسنا، محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان تهران بعد از پیروزی تیمش مقابل دورنای ارومیه در جمع خبرنگاران گفت: امروز و در نیم فصل دوم‌ بازی چهارمی بود که انجام می‌دادیم و به نظرم تیم دورنای ارومیه نسبت به نیم فصل اول خیلی متفاوت ظاهر شد که به آن‌ها بخاطر چنین تیم خوبی که ساخته‌اند، خسته نباشید میگویم. به آقای وکیلی تبریک می‌گویم که با این تیم ملی نوجوانان به لیگ آمده و با نام دورنا مقابل حریفان حاضر می‌شوند. درست است که همه بازی‌هایشان را باخته‌اند ولی رشد چشمگیری نسبت به نیم فصل اول داشته‌اند و امروز خیلی خوب بودند.

او افزود: در دو ست اول تیم ما را خیلی اذیت کردند و به نوعی تیم ما را سوپرایز‌ کردند، به نظرم در مجموع این تجربه ما بود که به تیم دورنا چیره شد و در ست‌های سوم‌ و چهارم بهتر بازی کردیم و به برتری رسیدیم.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: از عملکرد امروز بازیکنانم راضی نیستم و روز خوبمون نبود ولی خوشبختانه بازی را بردیم. تیم دورنا در سرویس‌ها ما را اذیت کردند و بازیکناشان فوق‌العاده بودند، فکر می‌کنم در آینده از این جوانان خیلی می‌شنویم.

او همچنین در خصوص وحید والی نیز توضیح داد: والی را از نیم فصل دوم در اختیار گرفته‌ایم و چند جلسه‌ای است که با تیم ما تمرین می‌کند، دوس داشتیم خوب باشد و امروز هم خوب بود، اگر در دفاع و سرویس هم به شرایط ایده‌آل برسد از او بیشتر استفاده میکنیم.

ترکاشوند در پاسخ به این سوال که چرا کمیته انضباطی در مورد بازی پیام و خاتم تصمیم خود را اعلام نکرده است؟ توضیح داد: معمول نبوده که کمیته انضباطی بخواهد یک هفته بعد تصمیم خود را اعلام کند، شاید اتفاقات این بازی نیاز به بررسی بیشتری دارد، ان‌شاءالله به زودی رای خود را بدهند تا ابهامت برطرف شود.

او همچنین در خصوص نیامدن ایگور کولاکوویچ به سالن خانه والیبال نیز گفت: به هر حال نمی‌دانم برنامه او چگونه بوده است،اما اگر قرار است در تیم ملی ایران به فعالیت خود ادامه دهد بهتر است در سالن رقابت‌ها حاضر شود تا بهترین‌ها و شایسته‌ها را به تیم‌ملی دعوت‌کند. حالا شاید یک شایسته ۱۸ سال دارد و دیگری ۳۴ سال، هدف باید موفقیت تیم ملی باشد. حضور او می‌تواند باعث انگیزه شود و بهتر است انتخاب ملی‌پوشان از پیش تعیین شده نباشد.

محمد ترکاشوند در پایان دلیل بازی نکردن آرمین تشکری را نیز مصدومیت زانو اعلام‌کرد و‌گفت: سه هفته‌ای است که از او استفاده نمی‌کنیم ولی به زودی مصدومیتش برطرف می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha