به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ایرانسل، پس از انجام ممیزی، ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان، ایرانسل موفق به دریافت گواهینامههای بینالمللی استانداردهای ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ و ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ (بسته استانداردهای مشتری مداری) شد.
ایرانسل، به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره سعی کرده با دیدی گسترده و با نگاهی آیندهنگر با تعهد بر بازاریابی رابطهای، وفاداری خود به مشتری و اصل مشتریمداری را براساس اصول نوآوری سرلوحه خود قرار دهد.
بزرگترین اپراتور دیتای ایران، ایرانسل، بعد از ممیزیهای انجام شده در یک دوره ۹ ماهه و بازبینی ۱۱۶ فرآیند مرتبط با پیگیری، رفع و حل مشکلات مشتریان، با پیروی از شعار «با هر کلیک در کنار شماییم» استاندارد۱۰۰۰۲:۲۰۱۴در زمینه «مدیریت شکایات مشتریان» و استاندارد ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ در حوزه «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» را از شرکتTÜV InterCert GmbH دریافت کرده است.
پروژه خدمات پس از فروش، براساس چارچوب ذهنی اهمیت به مشتری و با توجه به اهمیت پایش مستمر استانداردهای دریافت شده و تعهد بررضایتمندی مشترکان آغاز شد و ایرانسل توانست پس از طی بیش از ۲۰۰۰ نفر/ساعت کار گروهی، موفق به دریافت گواهینامههای «بسته استانداردهای مشتری مداری» شود.
شرکت بینالمللی TÜV موارد مدنظر در رعایت مفاد گواهینامههای ارائه شده را به صورت سالانه مورد ارزیابی قرار میدهد.
ایرانسل همچنین به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، اردیبهشت ماه ۹۷ گواهینامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه مدیریت حساب مشترکان، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را توسط شرکت پایانه دادههای نوین، دریافت کرده است.
همچنین در اسفند ماه ۹۶ نیز ایرانسل برای پنجمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود. این تندیس که برای دریافت آن بیش از ۸۰۰ شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، بر اساس مفاد آییننامه اعطای گواهینامه و تندیسهای ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شده بود.
انتهای پیام
نظرات