• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403073023370
  • منبع : بازار

پارتیشن شیشه ای /پارتیشن شیشه ای اداری با نمونه کار اجرا در آریا سازوکار

پارتیشن شیشه ای /پارتیشن شیشه ای اداری با نمونه کار اجرا در آریا سازوکار

نحوه اجرای دکوراسیون محیط‌های کاری بسیار مهم است، زیرا یک فضای آشفته و بی‌قاعده می‌تواند بهره‌وری و کارایی کارمندان را پایین آورده و محیط را بی‌نظم نشان دهد. این در حالی است که نحوه چیدمان دفاتر اداری نقش موثری در جلب نظر مشتریان نیز دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از آریا سازوکار، روش‌های مختلفی برای اجرای دکوراسیون داخلی چنین محیط‌هایی وجود دارد که استفاده از پارتیشن شیشه‌ای یکی از بهترین‌های آن‌ها است. این دیوایدرها را می‌توان ابزاری کارآمد برای تفکیک محیط‌های اداری بزرگ و با تعداد کارمند بالا دانست. طراحان با استفاده از این محصولات که در طرح و رنگ متنوع هستند، می‌توانند هماهنگی خوبی میان اتاق‌ها و فضاهای مختلف به وجود آورند. در این مقاله با ما همراه باشید، چرا که می‌خواهیم شما را با انواع پارتیشن شیشه‌ای آشنا کنیم.

پارتیشن شیشه ای

تفکیک فضا و استفاده بهینه از محیط کار، اداره، مغازه و غیره همیشه موضوعی مهم برای صاحبان کسب‌وکارها بوده است، زیرا یک محیط کاری حرفه‌ای نه تنها در جلب توجه بازدید کننده موثر است، بلکه باعث افزایش راندمان کاری پرسنل می‌شود. این تقسیم‌بندی از طریق انواع مختلف دیوایدر قابل انجام است که پارتیشن شیشه‌ای یکی از مدرن‌ترین و کاربردی‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.

این دیوایدرها در واقع پنل‌های شیشه‌ای با کیفیت بالا و بدون بار هستند که برای تقسیم کردن فضاهای بزرگ به چند بخش استفاده می‌شوند. سیستم‌های این دیوایدرها معمولا به صورت گلس کامل هستند که با کمک قاب‌های آلومینیومی یا قاب‌های یوپی‌وی‌سی در جای خود نگه داشته شده‌اند.

این دیوایدرهای داخلی امکان تقسیم یک اتاق را فراهم می‌کنند، بدون اینکه فضای طبقه و میزان انتشار نور محدود شود. پارتیشن‌های یاد شده وسیله‌ای ایده‌آل برای ایجاد یک فضای کاری راحت و کاربردی هستند. همچنین این محصولات را می‌توان یکی از ساده‌ترین راه‌های تغییر دکوراسیون محیط‌های اداری یا تجاری به حساب آورد. شرکت آریا ساز و کار به عنوان یکی از تولیدکنندگان داخلی مطرح، انواع پارتیشن شیشه‌ای را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید کرده و در سایت خود با قیمت مناسب برای فروش قرار داده است.

پارتیشن شیشه ای /پارتیشن شیشه ای اداری با نمونه کار اجرا در آریا سازوکار

انواع پارتیشن شیشه ای

دیوایدرهای شیشه‌ای بر حسب نوع نصب، نوع کارایی و نوع گلس به کار رفته در خود به انواع مختلف تقسیم می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها را می‌توان بسته به موقعیت پروژه استفاده کرد. برای مثال اگر گلس به کار رفته در ساخت این محصولات به صورت تک جداره، دوجداره یا رنگی باشد، هر یک در دسته‌ای جداگانه قرار می‌گیرند.

تقسیم‌بندی دیگر برای این دیوایدرها به نوع قاب دور آن‌ها مربوط می‌شود. اگر پارتیشن دارای قاب دور بوده و برای چسباندن بین پنل‌های شیشه‌ای نیز فریم به کار رود، به نوع فریم‌دار تبدیل خواهد شد. البته برای چسباندن پارتیشن فریم لس نیز فریمی بسیار نازک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این دسته از دیوایدرها برای کنار یکدیگر قرار دادن گلس‌ها از چسب استفاده می‌شود تا دید بهتر و گسترده‌تری بدهد.

پارتیشن‌های شیشه‌ای از نظر مکانی نیز به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند. انواع دیوایدر متحرک به دلیل ایستایی خود، روی زمین بسته نشده و قابل جابه‌جایی هستند. این مدل دیوایدرها برای مکان‌هایی مناسب هستند که می‌خواهید هر چند وقت یکبار فضا را کوچک و بزرگ کرده و دکوراسیون آن را تغییر دهید. در مقابل پارتیشن‌های ثابت نیاز به نصب داشته و نصبشان زمانبر است.

پارتیشن شیشه ای /پارتیشن شیشه ای اداری با نمونه کار اجرا در آریا سازوکار

پارتیشن شیشه ای مدرن

انواع پارتیشن شیشه‌ای مدرن راهی عالی برای تفکیک فضاهای داخلی بزرگ است. از آنجایی که در این دیوایدرها از گلس به عنوان متریال اصلی استفاده می‌شود، میزان انتقال نور به درون محیط کاهش نمی‌یابد. همین امر باعث خواهد شد که فضا بزرگتر و دلبازتر به نظر برسد. این ویژگی علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی محیط می‌بخشد، احساس راحتی و ارتباط با بیرون را تسهیل می‌کند. این در حالی است که کارمندان از حفظ حریم خصوصی خود لذت برده و بر کارشان تمرکز بهتری خواهند داشت.

دیوایدرهای شیشه‌ای مدرن اغلب در طرح‌های خاص و خلاقانه تولید می‌شوند و می‌توانند جذابیت دکوراسیون داخلی فضا را بیشتر کنند. این محصولات به عنوان یک المان تزیینی نیز به حساب می‌آیند و به شیوه‌ای منحصربه‌فرد به محیط زیبایی و شخصیت می‌بخشند.

آریا سازوکار یکی از تولیدکنندگان پارتیشن شیشه‌ای مدرن در کشور است که از بهترین متریال برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. برای مثال گلس‌های باکیفیت به کار رفته توسط این شرکت در برابر خط‌وخش و ضربه بسیار مقاوم هستند و قابلیت انتقال نور مناسب را مهیا می‌سازند. همچنین آریا سازوکار با ارائه طراحی‌های زیبا و متنوع این شانس را به مشتریان خود می‌دهد که مدلی متناسب با دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه‌ ای تک جداره برای فضاهایی مناسب هستند که هدف از استفاده از آن‌ها صرفا تقسیم‌بندی فضا است. از این مدل نمی‌توان در محیط‌های پر رفت و آمد استفاده کرد، زیرا مقاومت زیادی در برابر ضربه ندارند. دیوایدرهای تک جداره تنها از یک گلس معمولی ساخته می‌شوند. استفاده از این محصولات در طراحی داخلی محیط‌های کاری به بهبود کارایی و بهره‌وری کارمندان کمک می‌کند.

انتخاب نوع مناسب پارتیشن بسیار مهم است تا هم نیاز کارفرما برطرف شود و هم مقرون‌به‌صرفه باشد. با این وجود، در هنگام انتخاب دیوایدر مناسب برای دفتر خود به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • نوع کاری که در شرکت یا دفتر خود انجام می‌دهید، مهم است. برخی مشاغل ممکن است به دو یا چند بخش جداگانه نیاز داشته باشند. در این شرایط، استفاده از دیوایدرهای جداگانه برای هر بخش اصلی می‌تواند مناسب باشد. همچنین برخی بخش‌ها به عایق‌پذیری بیشتری نسبت به سایر قسمت‌ها نیاز دارند. در هنگام طراحی و ساخت دیوایدرها باید به این موارد توجه داشت.
  • دیوایدرهایی را انتخاب کنید که اندازه و ارتفاع مناسبی برای محیط مورد نظر شما داشته باشند. همچنین از مقاومت این محصولات مطمئن شوید.
  • دیوایدرهای داخلی باید از لحاظ طرح و رنگ با دکوراسیون داخلی محیط هماهنگ باشند.
  • دیوایدرها باید ضمن داشتن کیفیت و پایداری خوب با هزینه مناسبی عرضه شوند.

پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن‌های شیشه‌ای دوجداره از دو لایه گلس تشکیل شده‌اند که در بین دو لایه برای عایق‌پذیر شدن از هوا استفاده می‌شود. قیمت این محصولات به دلیل استفاده از دو لایه گلس اندکی بالاتر از نمونه‌های تک جداره است، اما عایق‌پذیری بیشتری (از لحاظ صدا و حرارت) دارند. مدل‌های دوجداره مقاومت و ایستایی بیشتری نسبت به مدل‌های تک جداره دارند، همچنین در مدل‌های دوجداره امکان عبور سیم برق، کابل شبکه، سیم تلفن و غیره وجود دارد و می‌توان در آن تاسیسات نوری و روشنایی به کار برد. 

دیوایدرهای دوجداره از لحاظ طراحی، گزینه‌ای مناسب برای ایجاد فضاهای مدرن هستند. گلس به عنوان متریال اصلی این محصولات امکان ارتباط بین فضاها را بدون از دست دادن احساس فضای باز و شفاف فراهم می‌کند. همینطور در برخی مراکز و دفاتر اداری که نیاز به عایق‌بندی بالاتری است، از دیوایدرهای دوجداره استفاده می‌نمایند. یکی دیگر از مزایای این مدل‌ها را می‌توان امکان نصب پرده کرکره‌ای مابین گلس‌ها دانست. برخی از افراد که تمایل به استفاده از گلس‌های مات برای پارتیشن شیشه‌ای ندارند، از کرکره برای حفظ حریم خصوصی خود کمک می‌گیرند.

پارتیشن شیشه ای اداری با نمونه کار اجرا در آریا سازوکار

اگر قصد تفکیک محیط کاری خود را با استفاده از انواع پارتیشن شیشه‌ای اداری دارید، سفارش خود را به آریا سازوکار بسپارید. بدین ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که از بهترین خدمات و باکیفیت‌ترین محصولات بهره‌مند خواهید شد. آریا سازوکار به پشتوانه سال‌ها تجربه در زمینه ساخت پارتیشن شیشه‌ای مدرن و زیبا یکی از پیشگامان این صنعت به شمار می‌رود.

تیم متخصص این شرکت با استفاده از بهترین گلس‌های ساختمانی و طراحی‌های خلاقانه، دیوایدرهایی متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان ایجاد می‌کند. برای ثبت سفارش خود باید با کارشناسان آریا ساز و کار تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه دانش و تجربه بالایی در زمینه ساختمان‌سازی و طراحی داخلی دارند و می‌توانند شما را در انتخاب نوع گلس و طراحی دیوایدر یاری کنند. با انتخاب شرکت آریا سازوکار، زیبایی، کاربری و ایمنی را به صورت همزمان به محیط کاری خود هدیه می‌دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha