• دوشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 96121407616
  • خبرنگار : 71491

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

بهترین روش برای آشنایی با فرهنگ‌های مختلف،‌ شناخت علمی است

بهترین روش برای آشنایی با فرهنگ‌های مختلف،‌ شناخت علمی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از حضور 45 کشور مختلف در جشن روز بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: بهترین روش برای شناخت فرهنگ‌های مختلف،‌ شناخت علمی است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، دکتر کریمی در مراسم روز بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران که صبح امروز در موزه تاریخ پزشکی این دانشگاه برگزار شد،‌ اظهارکرد: همه دانشجویان از بیش از 45 کشور جهان در دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور دارند و امروز این مراسم نمادی از ظرفیت کشور ایران است که می‌تواند بیش از 45 کشور جهان را با فرهنگ‌های مختلف به خوبی در خود جای دهد.

وی ادامه داد: باعث خوشحالی است که در حال حاضر همه دانشجویان از کشورهای مختلف با زبان فارسی در غرفه‌های مختلف در این مراسم میزبان دانشجویان و سفیران کشورهای خود هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: بهترین روش برای شناخت فرهنگ‌ها، شناخت علمی است که این امر در حال حاضر از طریق جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می‌شود و دانشجویان خارجی با حضور در این دانشگاه می‌توانند با فرهنگ و آداب و رسوم کشور ما آشنا شوند و این فرهنگ را در کشورهای خود اشاعه دهند.

دکتر کریمی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیش از 1.5 قرن قبل توسط امیرکبیر بنیان گذاشته شده است، گفت: در حال حاضر این دانشگاه ظرفیت این را دارد که به عنوان بزرگ‌ترین، قدیمی‌ترین و برترین‌ دانشگاه منطقه مطرح شود.

به گفته وی، دانشگاه علوم پزشکی تهران با اساتید خوب، فضای مناسب، محیط دوستانه می‌تواند میزبان دانشجویان کشورهای مختلف از جهان باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان خاطرنشان کرد: دعوت می‌کنیم از همه دانشجویانی که اکنون در دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال تحصیل هستند تا این فضای خوب دانشگاه را به دوستان خود در کشورهای مختلف منتقل کنند تا پذیرای همه افراد از کشورهای مختلف باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha