• دوشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96080100143
  • خبرنگار : 71506

سرمربی تیم کشتی آزاد کاشان: برای قهرمانی در لیگ مبارزه می‌کنیم

سرمربی تیم کشتی آزاد کاشان: برای قهرمانی در لیگ مبارزه می‌کنیم

سرمربی تیم کشتی آزاد ایزی پایپ با بیان اینکه آماده‌ایم با تمام توان در مرحله نهایی لیگ حاضر شویم تاکید کرد: برای قهرمانی در لیگ حساب ویژه‌ای روی حمایت مردم کشتی دوست کاشان بازکرده‌ایم.

مصطفی علیزاده در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ایزی‌پایپ کاشان در آستانه حضور در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد اظهار کرد:برای هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر چند روزی است اردویی را در کاشان برگزار کرده‌ایم و 2 کشتی‌گیر خارجی ما شامل گنو پتریاشویلی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از گرجستان و ولادیسلاو بایتسایف دارنده مدال نقره و برنز اروپا از روسیه در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز از روز شنبه به جمع ما اضافه شدند و خود را آماده حضور در این رقابت‌ها می‌کنند.

سرمربی تیم کشتی آزاد ایزی پایپ کاشان افزود: خوشبختانه شرایط کشتی‌گیرانمان خوب است و آماده‌ایم تا با حمایت مردم کشتی دوست کاشان برای کسب بهترین نتیجه به مصاف حریفانمان برویم. مردم و مسئولان تیم حمایت بسیار خوبی از کشتی دارند و امیدوارم با توجه به حضور نفرات شاخص داخلی و خارجی در تیم‌مان بتوانیم به بهترین نتایج دست یابیم.

وی درباره جذب گنو پتریاشویلی چهره شاخص کشتی جهان برای حضور در این رقابت‌ها گفت: پتریاشویلی برای دیدار با رعد نیز قرار بود برای ما کشتی بگیرد اما با مصدومیت امین طاهری سنگین وزن تیم رعد و حاضر نشدن وی بر روی تشک این امکان بوجود نیامد. اضافه شدن این کشتی‌گیر به علاوه کشتی گیر روس و نفراتی مانند علیرضا کریمی و رضا  افضلی در تیم قطعا باعث هر چه بیشتر شدن قدرت تیمی ما و جذاب شدن مسابقات خواهد شد.

علیزاده درباره احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر کشتی نیز خاطرنشان کرد: با توجه به ترکیب بسیار خوب دیگر تیم‌ها قطعا کار بسیار سختی را پیش رو داریم اما برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.ما تیم نوپا اما خوبی هستیم و توانسته‌ایم تیمی خوب و قوی را جمع و جور کنیم. 4 تیم حاضر در مرحله نهایی لیگ کیفیت بسیار بالایی دارند و از بهترین نفرات کشتی ایران و جهان بهره می‌برند که این امر باعث حساسیت بیش از پیش این رقابت‌ها شده است و ما نیز با تمام توان در این رقابت‌ها مبارزه می‌کنیم و برای قهرمانی لیگ کشتی می‌جنگیم. امیدوارم با نمایش خوب کشتی‌گیرانمان و حمایت مردم خوب کاشان عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی درباره پتانسیل کشتی در کاشان و افزایش نقش این شهر در معادلات کشتی با توجه به تیمداری در لیگ و میزبانی از مرحله نهایی لیگ و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان گفت: خوشبختانه مسئولان ایزی پایپ و شهر کاشان و همینطور مردم کشتی دوست این شهر علاقه زیادی به کشتی پیدا کرده اند. اوایل حضورمان در لیگ جمعیت زیادی برای مشاهده مسابقات به سالن نمی‌آمد اما هر چه جلوتر رفتیم و توانستیم نتایج خوبی بگیریم  مردم حضور بسیار خوبی در سالن رقابت‌ها داشتند و حمایت بسیار خوبی از تیم انجام دادند. قطعا مردم کاشان در مرحله نهایی لیگ که فردا(دوشنبه) انجام می شود نیز با تمام توان از تیمشان حمایت خواهند کرد.

علیزاده تصریح کرد: پتانسیل بسیار خوبی در میان نوجوانان و جوانان کاشان وجود دارد که باید با توجه هر چه بیشتر مسئولان این استعدادها بارور شوند. قطعا میزبانی از رقابت‌هایی چون جام باشگاه‌های جهان با توجه به اهمیت زیادی که دارد می‌تواند هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان این شهر را به سمت کشتی سوق دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha