• شنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95112315885
  • خبرنگار : 71574

انعکاس یک گردهمایی شکوهمند در روزنامه‌ها

انعکاس یک گردهمایی شکوهمند در روزنامه‌ها

روزنامه‌های امروز (۲۳ بهمن ماه) به شکل فراگیری تیتر و عکس نخست خود را به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سخنان رییس جمهور در این روز اختصاص داده‌اند. مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر نیز که روز پنجشنبه (۲۱ بهمن ماه) برگزار شد، دیگر مطلب فراگیری بود که روزنامه‌ها خصوصا در صفحات فرهنگی و هنری خود به آن پرداخته‌اند.

به گزارش ایسنا، روزنامه «وطن امروز» برای انعکاس راهپیمایی ۲۲ بهمن،‌ تیتر یک «عینک بزن!» را انتخاب کرده و به پاسخ مردم به اظهارات دونالد ترامپ اشاره کرده است. این روزنامه همچنین عکسی از برج آزادی در صفحه نخست خود و در راستای راهپیمایی روز گذشته منتشر کرده است.

روزنامه «کیهان» نیز سخنی از امام علی (ع) با عنوان «نمی‌باریم مگر آن که سیل به راه می‌اندازیم» را به عنوان تیتر نخست خود انتخاب کرده است.

روزنامه «قانون» نیز مطلبی با تیتر نخست «تحقیر تهدید» را منتشر کرده و به حضور مردم ایران با هر سلیقه‌ی سیاسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرده است.

روزنامه «شرق» مطلبی با تیتر «رییس جمهور: دغدغه ما تحقق کامل جمهوریت و اسلامیت است» را در این راستا منتشر کرده است.

روزنامه «جوان» تیتر یک «تو دهنی توفانی به تهدیدات ترامپ تازه‌کار» را انتخاب کرده و به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته اشاره کرده است.

روزنامه «وقایع اتفاقیه» در گزارشی به بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه‌های خارجی و همراهی یک جوان لهستانی با راهپیمایی اشاره کرده و تیتر یک «تبلور ایستادگی ملت» را انتخاب کرده است.

روزنامه‌های «همشهری» و «جام‌جم» تیترهای نخست «یک صدا علیه تهدید» و «پاسخ انقلابی» را انتخاب کرده‌اند.

روزنامه «ایران» نیز تیتر نخست «مانور قدرت، پیام وحدت» را انتخاب کرده است.

روزنامه «شهروند» سرمقاله خود را به مطلبی با عنوان «سه ویژگی مهم راهپیمایی دیروز» اختصاص داده است.

تیتر برخی روزنامه‌ها درباره جشنواره فیلم فجر

آنچه در اختتامیه جشنواره فیلم فجر گذشت، دیگر خبر فراگیر روزنامه‌ها در روز شنبه، ۲۳ بهمن ماه است. در این راستا روزنامه‌های «ابتکار» و «جوان» تیترهای «سیمرغ سردرگم» و «سیمرغ‌های مصلحتی» را انتخاب کرده‌اند و به حاشیه‌های مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر و جوایز اهدایی پرداخته‌اند.

روزنامه «شرق» نیز به صحبت‌های  علیرضا داوود نژاد در مراسم اختتامیه اشاره کرده و تیتر «از رسانه ملی انتظار نداریم» را انتخاب کرده است.

روزنامه «اعتماد» نیز در این راستا مطلبی با تیتر «شب انتقاد سینما» را در ویژه‌نامه جشنواره فجرش منتشر کرده است.

روزنامه «بانی فیلم» نیزمطلبی با تیتر یک «سیمرغ‌های محبوب سهم برگزیدگان فجر 35» انتخاب کرده و به گفت وگو با سیمرغ داران این دوره پرداخته است.
روزنامه «صبا»  این شماره خود را به طور ویژه  به سی وپنجمین جشنواره  فیلم فجر اختصاص داده  و سرمقاله خود را نیز دراین رابطه نوشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha