• پنجشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94110100195
  • منبع : نمایندگی فارس

سرتیپ محمدی:

شهدا را تنها با خودشان باید قیاس کرد

شهدا را تنها با خودشان باید قیاس کرد

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگلویه و بویراحمد گفت: شهدا دارای جایگاه و مقامی هستند که باید آنان را تنها با خودشان قیاس کرد.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگلویه و بویراحمد گفت: شهدا دارای جایگاه و مقامی هستند که باید آنان را تنها با خودشان قیاس کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، امیرسرتیپ دکتر حسین محمدی پنجشنبه اول دیماه در حاشیه برگزاری مراسم استقبال از شهدا، در جمع خبرنگاران، افزود: شهدا و خانواده‌های شهدا، با هیچکس قابل مقایسه نیستند.

او با تاکید براینکه ما هرچه داریم از خون شهدا و فداکاری ایثارگران است، گفت: این یک باور قلبی است، اگر ما عزتی داریم، اگر امروز ایران، کشوری مقتدر و عزت‌مند در جهان و خصوصا منطقه به‌ شمار می‌رود، حاصل خون پاک شهدا و فداکاری‌های آنان است.

محمدی با اشاره به جایگاه اثرگذار ایران اسلامی در این برهه کنونی از تاریخ، گفت: اینکه ایران در معادلات سیاسی جهان و منطقه نقشی کلیدی دارد، به برکت خون شهدا، فداکاری ایثارگران و حضور تاثیرگذار رزمندان است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان و آحاد مردم، وام‌دار و مدیون شهدا و ایثارگران هستند، گفت: کمترین کاری که ما مسئولان و مردم می‌توانیم در قبال شهدا و خانواده‌های آنان انجام دهیم، حضور در چنین مراسمی و تجلیل همیشگی از آنان است.

محمدی با یادآوری اینکه امروز به حرمت حضور شهدا در شهر مقدس شیراز، تمام پادگان‌های نظامی ارتش، تعطیل شد تا امکان حضور در این مراسم برای همه فراهم باشد، گفت: مردم امروز نشان دادند که تا چه میزان قدر شهدای خود را می‌دانند.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور گسترده، پر احساس و با آگاهی مردم شیراز و فارس در استقبال از شهدا، گفت: این مردم در روزهای گذشته در سراسر استان فارس و به‌ خصوص شیراز، افتخار آفرینی کردند و ما باید قدر این مردم را بدانیم.

محمدی همچنین گفت: مردم به این باور قلبی رسیده‌اند که شهدا قهرمانان و دلاوران اصلی و ماندگار و جاویدان کشور هستند و همواره در مقابل شهدا و خانواده‌های آنان با احترام و ادب رفتار کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha