• پنجشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۴ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94092615340
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان:

دنیا با خروج پرونده ایران از شورای حکام، بر حقانیت ایران اسلامی مهر تایید زد

دنیا با خروج پرونده ایران از شورای حکام، بر حقانیت ایران اسلامی مهر تایید زد

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: با خروج پرونده ایران از شورای حکام، دنیا بر حقانیت ایران اسلامی مهر تایید زد و این مهم دستاورد بزرگی برای نظام اسلامی و خصوصاً دولت تدبیر و امید است.

استاندار سمنان گفت: با خروج پرونده ایران از شورای حکام، دنیا بر حقانیت ایران اسلامی مهر تایید زد و این مهم دستاورد بزرگی برای نظام اسلامی و خصوصاً دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، «محمدرضا خباز» در اولین سفر شهرستانی خود در جمع مردم شهرستان سرخه با اشاره به وعده پیروزی حق بر باطل اظهار کرد: درگیری حق و باطل از زمان پیامبران تاکنون وجود داشته و مسأله‌ای نیست که امروز و در دنیای کنونی با آن مواجه باشیم.

وی ادامه داد: حق و باطل از زمان 124 هزار پیامبر الهی و ائمه اطهار تا دوران پس از ظهور اسلام کاملاً مشهود و ملموس بوده و هم‌چنان نیز ادامه دارد.

خباز با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران در موضع حق و استکبار جهانی در موضع باطل قرار داشت، تصریح کرد: دنیای استکبار با همه قوا سعی بر اعمال قدرت و نفوذ و ممانعت از فعالیت هسته‌ای ایران داشت چنان‌که 6 قطعنامه علیه ایران در آژانس انرژی هسته‌ای صادر شد.

وی با طرح این پرسش که مگر ایران چه جرمی مرتکب شد که مستحق این قطعنامه‌های ظالمانه باشد، گفت: ایران تنها قصد داشت از امکانات خدادادی و انرژی هسته‌ای برای تولید دارو برای بیماران اقدام کند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: متأسفانه کشورهای غربی مقابل این موضع جمهوری اسلامی ایستادگی کردند و با تهمت‌های نادرست تحریم‌های ظالمانه‌ای در حق مردم و دولت ایران تصویب کردند.

خباز با اشاره به حمایت‌های الهی از نظام اسلامی، گفت: به فضل خدا دست الهی از آستین ملت ایران اسلامی درآمد و شرایط کشور عوض شد و با یک انتخاب دقیق و با تدبیر در سال 1392 آینده شرایط به گونه‌ای رقم خورد که موجبات سرافرازی ملت ایران را در میادین بین‌المللی و جهانی رقم زد و افتخاری دیگر بر دفتر افتخارات ملت ایران افزوده شد.

این مقام ارشد اجرایی تصریح کرد: با خروج پرونده ایران از شورای حکام، دنیا حقانیت ایران اسلامی را پذیرفت و این توفیق بزرگی است.

خباز با اشاره به بیانات رهبری درباره تلاش مجاهدانه تیم ایران در مذاکرات هسته‌ای، تصریح کرد: تصمیم اخیر کشورهای قدرتمند دنیا و پذیرش خروج پرونده ایران از شورای حکام برای همیشه، نشان از به نتیجه رسیدن تلاش تیم مذاکره‌کننده ایران دارد

استاندار سمنان افزود: مردم ایران ثابت کردند که با قدرت تفکر، اندیشه و تعقل و تدبیر به آنچه که بخواهد خواهند رسید لذا باید این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، ملت شریف ایران و دولت تدبیر و امید تبریک گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha