• چهارشنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۴ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94072919000
  • خبرنگار : 71442

موتور «کیمیا» روشن می‌شود

موتور «کیمیا» روشن می‌شود

کارگردان مجموعه 100 قسمتی «کیمیا» درباره‌ی این مجموعه تلویزیونی می‌گوید: مجموعه «کیمیا» در مرحله آغازین پخش است و از این پس موتورش روشن می‌شود.

کارگردان مجموعه 100 قسمتی «کیمیا» درباره‌ی این مجموعه تلویزیونی می‌گوید: مجموعه «کیمیا» در مرحله آغازین پخش است و از این پس موتورش روشن می‌شود.

جواد افشار در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، از پایان تصویربرداری مجموعه «کیمیا» تا یک هفته دیگر خبر داد و گفت:‌ در حال حاضر به خوزستان برگشته‌ایم؛ شهری که برای عوامل «کیمیا» حس نوستالژیک داشته است. پس از دو سال به خوزستان بازگشتیم و داستان یک گذشت 20 ساله دارد.

کیمیا

کارگردان «کیمیا» سپس گفت: تغییراتی نیز در بازی بازیگران داشته‌ایم.

افشار همچنین پایان تصویربرداری صحنه‌های مربوط به داخل کشور را تا هفته دیگر اعلام کرد و درباره جزئیات سفر به فرانسه نیز توضیح داد: قرار است از نیمه‌های آبان سفر یک هفته‌ای به پاریس داشته باشیم که در این سفر پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی‌نیا ما را همراهی خواهند کرد.

وی درباره پلان‌های خارجی که بیشتر آن‌ها در گرجستان تصویربرداری شده است، یادآور شد: بخش‌هایی از پلان‌های مربوط به فرانسه در گرجستان تصویربرداری شد اما برای اینکه بتوانیم المان‌های واقعی و مشهور پاریس را به نمایش بگذاریم قرار است به فرانسه سفر کنیم.

افشار از اتمام تصویربرداری بخش‌های مربوط به تهران نیز خبر داد.

کارگردان «کیمیا» در پایان از حضور برزو ارجمند به عنوان بازیگرنقش زمان حال علی شادمان خبر داد و گفت: در حال حاضر بازیگرانی همچون برزو ارجمند، مهراوه شریفی‌نیا، گلوریا هاردی، امیرحسین آرمان و تعدادی از بازیگران فرعی در خوزستان حضور دارند.

به گزارش ایسنا، قصه سریال «کیمیا» در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و زمان حال اتفاق می‌افتد و داستان دختری پرسشگر و معترض به نام کیمیاست که با پدر نظامی و منضبط خود دچار اختلاف می‌شود. سیر حوادثی که در زندگی این خانواده رخ می‌دهد آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و «کیمیا» با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha