• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403071511500
  • خبرنگار : 71368

درخواست عضو شورای شهر برای بررسی موضوع تراموا در شورای شهر

درخواست عضو شورای شهر برای بررسی موضوع تراموا در شورای شهر

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که مسئله تراموا در تهران باید در شورای شهر بررسی شود.

به گزارش ایسنا، سوده نجفی در دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با تشکر از سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: لازم می‌دانم از سپاه سرافراز در خصوص حمله موشکی موفق به سرزمین‌های اشغالی در دفاع مشروع از تمامیت ارضی کشور تقدیر و تشکر کنم. قطعا عبور از خطوط قرمز ایران تنبیه سخت برای متجاوزان خواهد داشت.

وی به نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه این هفته در سخنان و رهنمودهایی حکیمانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران و دفاع مشروع از تمامیت ارضی کشور را با صلح‌جویی و دوری از جنگ‌طلبی بیان کردند. حضور میلیونی مردم در مصلای تهران نشان داد ملت ایران در راه عزت و سربلندی و دفاع از آرمان‌های خود متحد و یکصدا هستند.

نجفی با تبریک روز تهران افزود: روز تهران را خدمت همه شهروندان عزیز شهر تهران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا از این فرصت برای معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری شهر تهران استفاده شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تذکر بنده در خصوص موضوع تراموا است که گویا در گفتگوی معاونت حمل و نقل با اصحاب رسانه اعلام شده که همزمان با ورود اتوبوس‌ها تراموا هم وارد کشور خواهد شد در حالی که هنوز این موضوع در شورا بررسی نشده و باید حتما در شورا بررسی شود و بعد شهرداری اقدام به انجام چنین کاری کند.

وی ادامه داد: اینکه شهرداری این تجهیزات را خریداری و یا به صورت رایگان در اختیارشان قرار گیرد و بعد به شورا لایحه ارائه کنند که حالا ما خریداری کردیم و یا راه‌اندازی کردیم و شما هم موافقت کنید این رویه درستی نیست و باید این موضوع به صورت علمی مطالعه و لایحه آن به صورت قانونی به شورا ارائه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha