• یکشنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 94062918221
  • منبع : نمایندگی مازندران

مشاور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد

لزوم حمایت قانون از آمران به معروف و ناهیان از منکر

لزوم حمایت قانون از آمران به معروف و ناهیان از منکر

مشاور عالی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر همکاری و تعامل لازم را با ستاد داشته باشند.

مشاور عالی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر همکاری و تعامل لازم را با ستاد داشته باشند.

حجت‌الاسلام یدالله حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، گفت: ائمه جمعه که بر اساس ماده 20 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ریاست امر به معروف و نهی از منکر شهرستان را عهده دار هستند، نقش بسیار مهمی در ایجاد ساختار ستاد و هدایت اقشار مختلف جامعه در همگانی کردن فریضه عظیم امر به معروف و نهی از منکر دارند.

وی گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را از جمله وظایف مهم ستاد دانست و افزود: در این باره دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌های عمومی نقش بسیار مهمی را عهده‌دار هستند و شایسته است بر اساس ماده 110 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر همکاری و تعامل لازم را با ستاد داشته باشند.

مشاور عالی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از توجه ویژه ستاد نسبت به ترویج معروف‌ها و رفع معضلات و ناهنجاری‌های اداری خبر داد و تصریح کرد: در همین راستا فعال کردن جدی شورای امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌ها، ادارات و مراکز آموزشی و درمانی از اهم برنامه‌های ستادهای استان‌ها و نیز شهرستان‌هاست.

وی هفته اول ماه محرم را هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: هفته امر به معروف و نهی از منکر فرصت بسیار مناسبی جهت زمینه‌سازی مشارکت آحاد مردم و دستگاه‌های اداری در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

حبیبی گفت: ستاد استان و نیز شهرستان‌ها لازم است اهتمام لازم را جهت شناسایی ظرفیت‌ها و کمک به تشکیل جمعیت‌ها و تشکل‌های فعال مردمی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha