• دوشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94051206639
  • منبع : نمایندگی ایلام

‌/35 سال مدیریت جهادی/

علی‌محمدی: جهاددانشگاهی در مسیر دغدغه دلسوز انقلاب حرکت می‌کند

علی‌محمدی: جهاددانشگاهی در مسیر دغدغه دلسوز انقلاب حرکت می‌کند

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: جهاد دانشگاهی در حال نقش‌آفرینی به معنای واقعی در توسعه استان است.

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: جهاد دانشگاهی در حال نقش‌آفرینی به معنای واقعی در توسعه استان است.

عمران علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، با اشاره به نزدیک شدن 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: وظیفه جهاددانشگاهی به عنوان محصول انقلاب فرهنگی، توسعه فرهنگی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است.

وی با بیان این‌که «جهاد دانشگاهی متشکل از دو کلمه مقدس جهاد و دانشگاه است»، افزود: با توجه به این‌که تمام ابعاد توسعه فرهنگی علمی و آموزشی از کانال دانشگاه عبور می‌کند؛ بنابراین مسئولان دانشگاه‌ها باید زمینه فعالیت جهادگران پرتلاش دانشگاهی را در فضای علمی و فرهنگی خود بیشتر فراهم کنند.

وی ادامه داد: وقتی اسم جهاد به میان می‌آید یعنی ایثار و آماده جان دادن در راه ارزش‌های دینی و جهاددانشگاهی در مسیری‌هایی که دغدغه مسئولان دلسوز انقلاب به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است فعالیت‌های ارزنده‌ای را انجام داده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که «در محیط‌های آموزشی، علمی و در سطح بالاتر در جامعه باید جهادی عمل شود» خاطرنشان کرد: در همه این ابعاد جهاد دانشگاهی نقش موثری داشته و همچنان می‌توان بیش از پیش فعال کند.

وی با تاکید بر این‌که «مجموعه جهاد دانشگاهی در استان ایلام انصافا تاکنون جهادی تلاش کرده و زحمات جهادگران آن قابل تقدیر است»، تصریح کرد: با توجه به این‌که کشور در دوران حساسی قرار دارد جهاددانشگاهی باید در حوزه‌های فرهنگی و علمی محسوس‌تر عمل کند.

وی اظهار کرد: با توجه به تلاش‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی در استان بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای توسعه این نهاد از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و هر لحظه آماده پیگیری طرح‌ها و کمک به برنامه‌های این دستگاه تاثیر‌گذار در استان هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha