• دوشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94051206714
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

/35 سال مدیریت جهادی/

قاضی‌پور: جهاد دانشگاهی در توسعه همه‌جانبه کشور نقش دارد

قاضی‌پور: جهاد دانشگاهی در توسعه همه‌جانبه کشور نقش دارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی نقش مهمی در تولید علم و دانش و تبدیل آن به ثروت دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی نقش مهمی در تولید علم و دانش و تبدیل آن به ثروت دارد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، با بیان این‌که «تجاری‌سازی یکی از سیاست‌های مهم برای تولید ثروت در کشور است»، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با استفاده از دستاوردهای علمی، تخصصی و آکادمیک خود می‌تواند با الگوسازی تولید علم و فناوری ملی و تبدیل آن به تجارت و کسب ثروت نقش مهمی را در سطح کشور ایفا کند.

وی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‌های سریع تکنولوژی در عصر کنونی جهاد دانشگاهی با تمام توان خود توانسته در توسعه همه‌جانبه کشور هم در زمان حال و گذشته مثمر ثمر واقع شود.

وی تصریح کرد: اساتید غرب‌زده زمانی به فکر این بودند که ایرانیان باید تمام امورات، علم و دانش خود را از کشورهای غربی بدست آورند اما این فکر آن‌ها به باد فنا رفت؛ چراکه جهاد دانشگاهی با عمل و توان خود توانست با ترویج و ترسیم نقشه جامع علمی به سنگر علم و ایمان و یکی از مراکز پیشرفت علمی در منطقه تبدیل شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: امروزه جهاد دانشگاهی اقدامات بسیار خوبی را در خصوص مسائل نفتی انجام داده و نیاز کشور را به خارج قطع کرده است. در حال حاضر ارگان‌ها و نهادهایی نظیر وزارت نفت و نیرو که بودجه کافی دارند و پروژه تعریف می‌کنند می‌توانند از علم، دانش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در عملیاتی کردن اهداف خود استفاده کنند تا کمک شایانی را در توسعه و پیشرفت کشور انجام دهند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی با آموزش‌هایی که برای عموم جامعه به عنوان یک نهاد انقلابی انجام داده درحال حاضر جایگاه و موقعیت بسیار خوبی در سطح استان دارد. جهاد دانشگاهی باید بتواند با کمترین امکانات بیشترین بهره‌وری را داشته باشد و بتواند با حذف سیستم بروکراسی به صورت جهادی در راستای تحقق اهداف فرهنگی، پژوهشی و آموزشی گام بردارد.

وی تصریح کرد: امید داریم جهاد دانشگاهی گام‌های موثری در راستای فعالیت‌های فرهنگی، علمی و فناورانه بردارد و با گسترش فعالیت‌ها و توانمندی خود کمک شایانی را برای پیشرفت بخش‌های مختلف کشور انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha