• دوشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94032514144
  • خبرنگار : 71468

رضایت از عملکرد ملی‌پوشان تنیس با وجود حذف زودهنگام از فیوچرز لبنان!

رضایت از عملکرد ملی‌پوشان تنیس با وجود حذف زودهنگام از فیوچرز لبنان!

دبیر فدراسیون تنیس معتقد است ملی‌پوشان تنیس با وجود حذف زود هنگام از مسابقات فیوچرز لبنان عملکرد خوبی داشتند.

دبیر فدراسیون تنیس معتقد است ملی‌پوشان تنیس با وجود حذف زود هنگام از مسابقات فیوچرز لبنان عملکرد خوبی داشتند.

کامیار کیمیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد ملی‌پوشان تنیس در مسابقات فیوچرز لبنان، بیا‌ن‌ کرد: با توجه به این که آنها در اوج بدنسازی بودند عملکرد خوبی داشتند. محسن حسین زاده و انوشا شاهقلی با نتیجه‌ نزدیک بازی را واگذار کردند. در واقع با وجود این که شکست خوردند اما نتایج خوبی کسب کردند و این نشان می‌دهد آمادگی آنها در حد مناسبی قرار دارد. اگر در دوران بدنسازی نبودند حتما نتایج بهتری به دست می‌آوردند، اما نمی‌توانستند دو ماه قبل از مسابقات کارهای بدنسازی را انجام دهند،‌ بلکه آنها دو تا سه هفته‌ قبل از مسابقات دیویس کاپ بدنسازی می‌کنند و بعد به کارهای تاکتیکی می پردازند.

وی درباره حضور نداشتن برخی از ملی‌پوشان در مسابقات فیوچرز لبنان گفت: قرار نبود به مسابقات لبنان برویم اما وقتی ویزای اتریش صادر نشد محسن حسین زاده که قبلا در مسابقات لبنان ثبت‌نا‌م کرده بود در آن ر‌قابت‌ها حاضر شد. ما نیز برای انوشا شاهقلی وایلد کارت گرفتیم و او را به مسابقات فرستادیم، اما البرز اخوان چون که ثبت‌نا‌م نکرده بود نتوانست شرکت کند. شایان مهدی‌زاده و امیر والا معدنچی نیز خودشان شرکت کرده بودند و چون بر روی عملکرد ملی‌پوشان تمرکز کرده بودیم از نتایج آنها خبری ندارم.

دبیر فدراسیون تنیس درباره حضور مجدد ملی‌پوشان در مسابقات فیوچرز، بیا‌ن‌ کرد: برای گرفتن ویزای رومانی اقدام کرده‌ایم. اگر ویزا این کشور هم صادر نشود، ملی‌پوشان به ترکیه می‌روند با این حال البرز اخوان، انوشا شاهقلی، محسن حسین زاده و شاهین خالدان برای هر دو مسابقه ثبت‌نا‌م کرده‌اند که حدود دو هفته‌ دیگر برگزار می‌شود.

کیمیایی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نفرات اعزامی به مسابقات فیوچرز، ترکیب اصلی تیم ‌ملی مشخص است؟ تصریح کرد: خیر. ما بر روی شش نفر تمرکز کرده‌ایم و تا یکی، دو هفته‌ آخر که موظف هستیم اسامی نهایی را به ITF اعلام کنیم فرصت برای تنیس بازان است و هر کسی که بهتر کار کند، انتخاب می‌شود. امید سوری به این دلیل که می‌خواهیم از او در دوبل استفاده کنیم به مسابقات نمی آید البته مشکل خروج از کشورش حل شده است. کیارش سوری نیز به دلیل مشکل سربازی نمی‌تواند از ایران خارج شود و پاسپورتش آماده نشده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که وقتی برخی از ملی‌پوشان در مسابقات شرکت نکردند قرار است به چه صورت مطلع شوید در چه سطحی قرار دارند؟ تصریح کرد: به‌ هر‌ حال آنها و دیگر بازیکنان توسط سرمربی تیم ‌ملی از جهت نوع بازی و حرکت‌هایی که در تمرین‌ها انجام می‌دهند پایش می‌شوند. حتی ممکن است بین دو بازیکن یک مسابقه انتخابی بگذاریم. در واقع طوری بر‌نامه‌ریزی کرده‌ایم که تا لحظه آخر بازیکنان انگیزه داشته باشند.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha