• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403061911884
  • خبرنگار : 71576

وعده‌های بزرگ برای المپیک لس‌آنجلس/ حدادی: در ۲۰۳۲ سه مدال می‌گیریم

وعده‌های بزرگ برای المپیک لس‌آنجلس/ حدادی: در ۲۰۳۲ سه مدال می‌گیریم

رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران در مصاحبه اخیرش وعده‌های بزرگی به اهالی ورزش و خصوصا این رشته داد.

به گزارش ایسنا، احسان حدادی در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر اظهار کرد: از وزیر ورزش محترم تشکر می‌کنم که به مجموعه آفتاب انقلاب تشریف آوردند و در این مجموعه حاضر شدند. خوشبختانه مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر با کیفیت خوبی برگزار می‌شود و قطعا برنامه‌های خوبی برای دوومیدانی داریم تا به هدف خودمان که تکرار مدال المپیک است برسیم. در تمام این مسیری که طی می‌کنیم هر کاری برای پیشرفت این رشته می‌کنیم تا به مدال‌های پرشمار المپیک دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: ما از روز اول گفتیم که هدف ما مدال المپیک است و به وزیر ورزش هم گفتم که باید در بازی‌های آسیایی آینده ۱۰ درصد از مدال‌های دوومیدانی را که ۱۴ عدد مدال می‌شود، به دست آوریم. البته به شرطی که ما هزینه مربیان خارجی را که در نظر داریم و حدودا یک میلیون دلار (حدودا ۶۰ میلیارد تومان) می‌شود فراهم کنیم. اگر دستمزد مربیان مد نظر را بدهیم در این صورت ۱۴ مدال ما در دوومیدانی بازی‌های آسیایی آینده تضمین است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران گفت: این قول را هم می‌دهیم در المپیک ۲۰۳۲ فکر می‌کنم سه مدال به دست می‌آوریم. برای المپیک ۲۰۲۸ هم می‌توانیم ۱۲ تا ۱۴ سهمیه بگیریم که قطعا می‌تواند رتبه ورزش ایران را در جدول مدالی ارتقا دهد. همه تلاش می‌کنیم و خبر خوبی هم که برای ورزشکاران دارم از اواخر مهر اردوهای آنها شروع می‌شود. البته باید ۲۱ روز در اردو باشند و موبایل‌های خود را هم تحویل دهند؛ اتفاقی که در کل دنیا رخ می‌دهد. ورزشکاران دوومیدانی فراموش کرده بودند که پتانسیل بالایی دارند و در آینده ان‌شاءالله به نتایج خوبی دست پیدا می‌کنیم و این موفقیت حاصل تلاش خودشان خواهد بود.

حدادی درباره برنامه‌های فدراسیون برای جذب اسپانسر در لیگ برتر دوومیدانی نیز گفت: از این ۱۲ تا ۱۴ مدالی که برای بازی‌های آسیایی آینده در ذهن داریم نیمی از آنها در بخش بانوان است. ما مشکل مربی در ایران داریم و اگر قرار است در بخش بانوان و حتی مردان دوومیدانی پیشرفت کنیم باید مربی وارد کنیم. بانوان ما انگیزه زیادی دارند اما باید مقداری از فضای مجازی دور باشند و حرفه‌ای پیش بروند. در این دو ماه به جاهای زیای رفته‌ام تا اسپانسرهای خوبی جذب کنم. دوومیدانی رشته‌ای است که در کشور مد شده است و ما دنبال موفقیت هستیم.

او درباره نگاه فدراسیون دوومیدانی برای المپیک آینده نیز گفت: شما اگر در المپیک مدال بگیرید نتیجه خوبی است و غیر از این باشد، نتیجه متوسط است. ما پتانسیل مدال‌آوری داریم و اینکه به ورزشکاران بگوییم صرفا در المپیک باشید خوب نیست. به کسی بی‌احترامی نمی‌کنم اما ما باید کار کنیم تا به مدال برسیم و مقصر هم فدراسیون دوومیدانی بود. باید برنامه‌ریزی کنیم و به کسب مدال فکر کنیم نه اینکه فقط در المپیک باشیم.

او درباره برنامه‌های خود برای اسپانسرینگ بخش بانوان نیز گفت: نگاه ما در هر دو بخش زنان و مردان یکسان است. اولویت ما رده‌های پایه است و سعی می‌کنیم بانوان را حمایت کنیم و باید این اتفاق بیفتد. اگر اسپانسر می‌خواهد دیده شود باید به دوومیدانی روبیاورد. دوومیدانی پر مدال و رشته زیبایی است. فضای دوومیدانی با هیچ رشته‌ای قابل مقایسه نیست. وظیفه فدراسیون حمایت و شرایط اردویی مناسب است. باید امکانات اولیه برای قهرمانان فراهم شود و متاسفانه تاالان این اتفاق نمی‌افتاد. من حتی کارهای پروازم را در دوران قهرمانی خودم انجام می‌دادم و هدف ما برطرف کردن چنین دغدغه‌هایی است و ورزشکاران ما هم باید قول بدهند که حرفه‌ای کار کنند و ما قطعا مسیر را برای آنها هموار می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha