• سه‌شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94012509311
  • خبرنگار : 90047

شهنازی: کمیته المپیک از فدراسیون بیماران خاص حمایت‌ لازم را خواهد داشت

شهنازی: کمیته المپیک از فدراسیون بیماران خاص حمایت‌ لازم را خواهد داشت

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: این که فاطمه هاشمی با آرای 100 درصدی به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد نشان از تلاش و زحمات وی در گذشته است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: این که فاطمه هاشمی با آرای 100 درصدی به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد نشان از تلاش و زحمات وی در گذشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شاهرخ شهنازی پس از مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌ بیماران خاص و پیوند اعضا ضمن تبریک به فاطمه هاشمی برای ریاست این فدراسیون، اظهار کرد: به نظر من انتخاب مناسب و شایسته‌ای بود و پیامدهای خوبی را این انتخاب به دنبال خواهد داشت که یکی از پیامدهای آن این است که تمام کسانی که امروز به فاطمه هاشمی رای دادند نشان دادند که همه قدردان زحمات گذشته وی در این فدراسیون هستند و هیچ کس به جز وی برای احراز این پست مناسب نبود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین پیامی که من از این مجمع به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک دریافت کردم این بود که کسانی که یک عمر زندگی خود را برای کمک به بیماران خاص و پیوند اعضا قرار داده‌اند و این قشر جزو کسانی هستند که شاید در جامعه کمتر مورد توجه جامعه باشند، الان مزد زحمات خود را با این انتخاب دریافت کردند و شخصیت خود را به تمام جامعه به ویژه ورزش دوستان نشان دادند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه خاطر نشان کرد: من از حضور خانم طاهریان در این مجمع که یکی از بنیانگذاران ورزش بانوان بعد از انقلاب است تشکر می‌کنم، زیرا تلاش‌های زیادی را برای شکل گیری ورزش بانوان انجام داده و اگر امروز شاهد موفقیت زنان در عرصه‌های بین‌المللی هستیم یکی از عوامل آن تلاش های بی دریغ طاهریان در عرصه ورزش بانوان بوده است. حتی از این که وی به نفع فاطمه هاشمی کنار کشید و فاطمه هاشمی را برای احراز این پست مورد تایید قرار داد نشان از شخصیت بالای او در این مجمع بود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته ملی المپیک نیز به نوبه خود هر گونه کمکی که در این زمینه لازم باشد را در اختیار فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قرار خواهد داد تا دوباره شاهد احیا و شکوفایی این فدراسیون در آینده باشیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن تشکر از فاطمی نسب ، سرپرست این فدراسیون، خاطر نشان کرد: وی نزدیک به 40 سال با من همکاری و دوستی نزدیکی دارد و هیچ کس را ندیده‌ام که این قدر بدون ادعا برای ارتقای فدراسیون تلاش کند بدون این که چشم داشتی داشته باشد. یقین دارم حضور مجدد وی در فدراسیون می‌تواند نتایج خوبی را برای فدراسیون به دنبال داشته باشد.

وی در پایان گفت: قطعا کسب 100 درصد آرا در این مجمع مسئولیت سنگین و خطیری را بر عهده فاطمه هاشمی قرار خواهد داد و او باید به تمام کسانی که امروز به وی اعتماد کردند پاسخ مثبت دهد و از آنها حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

انتها‌ی‌ پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha