• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۱:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403071612148
  • خبرنگار : 71518

/اختصاصی ایسنا/

جزئیات ادعای پرداخت رشوه بیرانوند به برخی ارکان باشگاه پرسپولیس

جزئیات ادعای پرداخت رشوه بیرانوند به برخی ارکان باشگاه پرسپولیس

بررسی‌های ایسنا از چند منبع مطلع نشان می‌دهد ادعای علیرضا بیرانوند در پرداخت رشوه دور از واقعیت نبوده است.

به گزارش ایسنا، ماجرای علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس هر روز ابعاد جدیدتری به خود می‌بیند. بعد از ماه‌ها انتظار کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای به محکومیت ۱۹.۵ میلیاردی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و همینطور محرومیت ۴ ماهه اما تعلیقی این دروازه‌بان داد اما پرسپولیسی‌ها نسبت به این معترض هستند و معتقدند او باید چهار ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شود.

بیشتر بخوانید:

در شرایطی که اهالی فوتبال در حال بررسی ابعاد حقوقی این رای بودند ناگهان یک مصاحبه عجیب از علیرضا بیرانوند بعد از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان درهای جدیدی به روی این پرونده باز کرد.

بیرانوند در مصاحبه خود مدعی شد که ۵ میلیارد تومان به برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان شیرینی (رشوه) پرداخت کرده که حالا این موضوع ابعاد جدیدی از این پرونده را باز کرده است.

ببینید:

براساس اطلاعاتی که ایسنا از طریق دو منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس و خارج از این باشگاه به دست آورده، به نظر می‌رسد پای یک دلال مشهور در این پرونده باز است. او با پرداخت تعدادی سکه به برخی از ارکان مسئول وقت در باشگاه پرسپولیس آن‌ها را مجاب کرده که الحاقیه قرارداد علیرضا بیرانوند را تنظیم و برای امضا نزد رضا درویش ببرند. البته اطلاعات ایسنا نشان می‌دهد که برخی از آن افراد بعد از افشای این موضوع از باشگاه پرسپولیس اخراج شده‌اند.

این در حالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس هرگونه ارتباط با این ادعای بیرانوند در رابطه با دریافت رشوه را رد می‌کنند. حالا با این شرایط باید همه چیز را به کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال سپرد تا اعضای این کمیته‌ها با بررسی ابعاد دقیق پرونده و ادعاهای موجود رای عادلانه‌ای نسبت به آن صادر و با خاطیان پرونده برخورد کند.

شاید فوتبال ایران بارها و بارها درگیر فسخ یک طرفه قراردادها چه به صورت موجه و چه غیرموجه شود اما اگر آلوده فساد این چنینی نظیر پرداخت رشوه شده باشد، سنگ رو سنگ بند نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha