• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403071511748
  • خبرنگار : 90047

واکنش ناطق نوری به حواشی سفر موج‌سواری

واکنش ناطق نوری به حواشی سفر موج‌سواری

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: اگر در جریان مسابقات قهرمانی جهان موج سواری قصوری یا کوتاهی از جانب کسی رخ داده باشد قطعا با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

عباس ناطق نوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حواشی سفر تیم موج‌سواری به دانمارک جهت حضور در مسابقات «استند آپ پدل بورد»، اظهار کرد: ما در شرایطی تیم خود را به این مسابقات اعزام کردیم که تا روز آخر وضعیت ویزا مشخص نبود که این مساله سبب شد تا ما نتوانیم هتل مناسبی برای ورزشکاران در دانمارک رزرو کنیم. از ۱۱ نفری هم که قرار بود به مسابقات قهرمانی جهان دانمارک اعزام شوند تنها به ۷ نفر ویزا داده شد.

وی گفت: با پیشنهاد یکی از مربیان که یکی از خویشاوندان نزدیکش در دانمارک زندگی می‌کرد آن طور که در جریان قرار گرفتم خانه شخصی خود را با تایید نماینده حراست وزارت ورزش تا زمان برگزاری مسابقات در اختیار تیم ملی قرار داده که البته طبقه بالا برای زنان و پایین برای مردان بوده و رییس انجمن و نماینده وزارت ورزش نیز در آن خانه حضور داشتند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی خاطرنشان کرد: جلسه‌ای را با حضور رئیس انجمن و اعضای تیم اعزامی خواهم داشت. همچنین نماینده وزارت ورزش گزارش لازم را خواهد داد و اگر قصوری یا کوتاهی در این زمینه از جانب کسی باشد با متخلفان قطعا برخورد خواهیم کرد.

او در مورد رسانه‌ای شدن این موضوع نیز گفت: فکر می کنم این موضوع شیطنتی است که از طرف یکی از اعضای پیشین صورت گرفته و به خاطر اختلاف شخصی که با رییس انجمن فعلی ما داشت، اکنون با مطرح کردن این موضوع سعی کرده او را تخریب کند. البته باید دید واقعیت چه بوده و در صورت انجام تخلف، برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

ناطق نوری در پایان افزود: با توجه به المپیکی شدن رشته موج سواری ما باید در چنین تورنمنت‌هایی حضور پیدا کنیم تا امتیاز لازم را کسب کنیم، عدم شرکت در مسابقات جهانی سبب می‌شود تا حمایت خود را از سوی فدراسیون جهانی از دست بدهیم. در حال حاضر ۲ سهمیه برای بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن داریم که برای کسب موفقیت در این بازی‌ها باید در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنیم. غیبت در این تورنمنت‌ها سبب می‌شود تا امتیاز لازم را از سوی فدراسیون جهانی دریافت نکنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha