• سه‌شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93062514995
  • خبرنگار : 71442

تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم»:

در شبکه سه حق با ورزش است

در شبکه سه حق با ورزش است

تهیه‌کننده سریال «دردسرهای عظیم» درخصوص تغییراتی که در زمان پخش برخی قسمت‌های این مجموعه، به دلیل همزمانی با پخش مسابقات فوتبال لیگ برتر و والیبال پیش آمد، گفت: باید بپذیریم ورزش در رأس برنامه‌های شبکه سه سیماست و حق با آنهاست. اشکالی نمی‌بینم اگر سریالی در این شبکه با تاخیر پخش می‌شود.

تهیه‌کننده سریال «دردسرهای عظیم» درخصوص تغییراتی که در زمان پخش برخی قسمت‌های این مجموعه، به دلیل همزمانی با پخش مسابقات فوتبال لیگ برتر و والیبال پیش آمد، گفت: باید بپذیریم ورزش در رأس برنامه‌های شبکه سه سیماست و حق با آنهاست. اشکالی نمی‌بینم اگر سریالی در این شبکه با تاخیر پخش می‌شود.

مهران مهام در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه اگر مخاطب بخواهد سریالی را دنبال کند، نگرانی و مشکلی درخصوص جابه جایی زمان پخش نخواهد داشت‌، گفت: خوشبختانه سریال «دردسرهای عظیم» با تداخلی که با بازی‌های فوتبال و والیبال داشت‌ و در ساعات مختلف پخش می‌شد، بر مخاطبانش افزوده شد و گلایه‌ای در این خصوص نداشتیم.

مهام معتقد است: «دردسرهای عظیم» بن مایه‌ی تلخ دارد؛ اگر بنایمان بر این بود که این سریال در مایه ملودرام صرف ساخته شود، تلخ‌ترمی‌شد. در نتیجه تلاش کردیم در یک مایه طنز «دردسرهای عظیم» را به تصویر بکشیم.

مهام در ادامه از پرداخت دردسرهای عظیم به برخی معضلات جامعه از جمله بیکاری جوانان گفت و توضیح داد: سعی کردیم در همان سکانس‌های اولیه بحث بیکاری جوانان را مطرح کنیم به عقیده من هر چقدر هم به این معضل پرداخته شود، بهتر است؛ به جهت اینکه اگر مشکل بیکاری جوانان حل شود، بسیاری از معضلات دیگر از جمله ازدواج‌، اعتیاد،‌ دزدی و سرقت و ... حل می‌شود.

سریال دردسرهای عظیم

وی از به تصویر کشیدن مشکلات زنان بی‌سرپرست در جامعه در سریال دردسرهای عظیم نیز گفت و مطرح کرد: با توجه به آماری که می‌بینیم، بعضی از زنان، سرپرست خانوار هستند. در این مجموعه دو خانوار داریم که زنان سرپرست خانوار هستند زنانی که با مشقت و صلابت زندگی‌شان را اداره می‌کنند.

مهام تاکید کرد: به طور کلی در این سریال نشان دادیم مشیت الهی فرصت‌هایی را در اختیار انسان قرار می‌دهد که انسان به درست شدن و پاک شدن، برگردد.

این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه آیا سریال دردسرهای عظیم با ممیزی مواجه شد؟ گفت: در این سریال هیچ حذف و تعدیلی نداشتیم. پیش از این در سریال «بزنگاه» از حذف و ممیزی نگرانی داشتیم، اما در این سریال هیچ اتفاقی نیفتاد و مدیران به ما اعتماد کردند و خوشبختانه جواب این اعتماد را هم گرفتند. البته خط قرمزها در صدا و سیمایی که سال‌های سال است در آن خدمت کرده‌ایم، برای ما روشن است و چیزهایی که در این سریال باید گفته می‌شد، گفته شد.

این تهیه‌کننده در ادامه از اعتماد مدیران تلویزیونی به سازندگان دردسرهای عظیم تشکر کرد.

مهام همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود از حس نوستالژیک خانه‌های قدیمی که دردسرهای عظیم آن را زنده کرد گفت و توضیح داد: متاسفانه در حال حاضر چیزی که ما را از هم دور کرده است آپارتمان‌نشینی است. این سریال حس نوستالژیک گذشته که خانواده‌ها در خانه‌های قدیمی با یکدیگر زندگی می‌کردند و صله رحم داشتند به تصویر کشیده است.

وی درخصوص چینش بازیگران در مجموعه «دردسرهای عظیم» نیز گفت: حدود 9 ماه پیش که طرح اولیه را می‌خواندم، بهترین شخص را برای کاراکتر فرحان آقای هاشمی عنوان کردم. ایشان از همان ابتدای طرح با ما ارتباط داشتند و در جریان کامل بازنویسی طرح بودند. سپس به کارگردان (برزو نیک‌نژاد) رسیدیم که خوشبختانه ایشان هم خوب عمل کردند به طور کلی از چینش کار و بازیگران که باور پذیر بودند راضی بودیم.

مهران مهام در پایان گفت وگوی خود از پایان تصویربرداری مجموعه دردسرهای عظیم خبر داد و گفت: عوامل مشغول تصویربرداری قسمت آخر این سریال هستند.

به گزارش ایسنا، سریال «دردسرهای عظیم» در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود. فیلمنامه این سریال را سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور نوشته‌اند و برزو نیک نژاد نیز اولین تجربه سریال‌سازی خود را با این پروژه رقم می زند.

جواد عزتی، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، مریم سعادت، الناز حبیبی، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مطلبی نیز همبازی‌های مهدی هاشمی در سریال «دردسرهای عظیم» هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۱۳:۱۱

فكر كنم اين آقاي تهيه كننده خودش كارشو نديده كه انقدر خودش از خودش راضيه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۱۳:۱۶

با سلام صرف استفاده از يك بازيگر مثل مهدي هاشمي دليلي براي موفقيت كار نيست در اين كار بدليل تفاوت فاحش جنس بازي آقاي هاشمي وساير بازيگران مثل آقاي رجبي يك سكته و چند دستي عجيبي در كار ايجاد شده كه باعث ميشود بيننده با يك اثر جذاب مواجه نگردد