• جمعه / ۳ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93050301296
  • منبع : نمایندگی قم

/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

غرویان: سکوت مسلمانان جهان در برابر جنایات در غزه شایسته دین اسلام نیست

غرویان: سکوت مسلمانان جهان در برابر جنایات در غزه شایسته دین اسلام نیست

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاسف بار است و سکوت مسلمانان جهان در برابر این وحشیگری‌ها شایسته دین مبین اسلام نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاسف بار است و سکوت مسلمانان جهان در برابر این وحشیگری‌ها شایسته دین مبین اسلام نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایران (ایسنا) منطقه قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن غرویان با شرکت در راهپیمایی روز قدس با تاکید بر حضور مسلمانان و آزادگان در روز قدس برای محکوم کردن جنایات علیه مسلمانان جهان اظهار کرد: در این روز مسلمانان بر علیه نقشه‌های شوم استکبار جهانی در خون‌ریزی و غارت مسلمانان یکپارچه شعار وحدت و انسجام سر دادند.

غرویان خاطرنشان کرد: در شرایطی که تکفیری‌ها و گروه خونخوار داعش به نام اسلام ناب محمدی لطمه می‌زنند و در شرایطی که با جهالت خود، خون بی‌گناهان را می‌ریزیند و یا در زمانی که صهیونیسم بین‌الملل از هیچ جنایتی علیه زنان و کودکان فروگذار نیست راهپیمایی روز قدس بهترین نماد وحدت اسلامی است.

وی ریشه حضور تکفیری‌ها در منطقه و جنایات صهیونیسم را در استکبار جهانی دانست و عنوان کرد: متاسفانه همه این جنایات سخن از پیوندی شوم و نامبارک میان داعشی ها و تروریستهای تکفیری با اسرائیل است که خون مسلمانان را حلال می‌دانند و جنایاتشان ریشه در حمایت‌های استکبار جهانی و آمریکا از وحشیگری‌های آنان دارد.

عضو جامعة المصطفی العالمیه اظهار کرد: روز قدس، روز پیمان و همبستگی میان ملت ایران، مسئولان و احزاب علیه صهیونیسم بین الملل است. پس در این روز با شعار اتحاد و وحدت اسلامی همه اقشار، احزاب، گروه‌های سیاسی و مسئولان و ملت در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کردند.

وی بیداری علمای اسلام علیه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را خواستار شد و گفت: وقت آن رسیده که علمای اسلام و ملت های اسلامی بیدار شوند و با تکیه بر وحدت اسلامی به دور از بحث های تفرقه انگیز با روشنگری زمینه ساز بیداری اسلامی علیه جنایات شوند.

غرویان تاکید کرد: اگر بیداری اسلامی و وحدت و انسجام میان مسلمانان جهان تحقق پیدا کند دیگر اثری از تروریست، تکفیری، داعش و اسرائیل در منطقه باقی نخواهد ماند، پس جهان اسلام بیدار شود و سکوت خود را بشکند.

این استاد عالی حوزه در پایان تصریح کرد: روز قدس یادگار بزرگی از امام خمینی(ره) و نشان گر پیش بینی ها و آینده نگری های این رهبر داشت؛ از این رو می بینیم که روز قدس یک روز جهانی است که همبستگی مسلمانان علیه استکبار جهانی را فریاد می‌زند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha