• جمعه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93032312285
  • خبرنگار : 71012

شبکه سه والیبال ایران را به جای جام‌جهانی پخش می‌کند

شبکه سه والیبال ایران را به جای جام‌جهانی پخش می‌کند

همزمانی پخش مسابقه والیبال ایران و برزیل با مسابقات جام‌جهانی، پخش مسابقه فوتبال مکزیک و کامرون را به شبکه ورزش محول کرد.

همزمانی پخش مسابقه والیبال ایران و برزیل با مسابقات جام‌جهانی، پخش مسابقه فوتبال مکزیک و کامرون را به شبکه ورزش محول کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، تلویزیون پخش زنده اغلب مسابقات جام‌جهانی را به شبکه سه سیما سپرده است تا عدم دسترسی به آنتن دیجیتال، برخی از مردم کشورمان را با مشکل تماشای بازی‌های جام‌جهانی مواجه نکند و در نهایت از 64 مسابقه فوتبال که در جریان جام‌جهانی برگزار می‌شود، سهم شبکه ورزش تنها 11 مسابقه برای پخش است.

یکی از مسابقات فوتبال که پخش آن به شبکه ورزش سپرده شده، دیدار مکزیک و کامرون است که به دلیل همزمانی با مسابقه تیم ملی والیبال کشورمان مقابل برزیل، روانه آنتن شبکه‌ی دیجیتال خواهد شد.

دیدار تیم ملی والیبال ایران و برزیل، جمعه (23 خرداد ماه) از ساعت 21 به صورت زنده به روی آنتن شبکه سه می‌رود و بازی مکزیک و کامرون از ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه ورزش پخش می‌شود.

بر اساس این گزارش ایسنا، همزمانی این دو دیدار مهم فوتبال و والیبال در روزهای اخیر با حاشیه‌هایی هم همراه بوده است.

حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال کشورمان با اظهار تعجب از گفته‌های «عادل فردوسی‌پور» درباره تغییر زمان بازی والیبال ایران و برزیل برای پخش مسابقه فوتبال مکزیک و کامرون گفت: فردوسی‌پور همیشه به والبیال لطف دارد اما نظر شخصی من این است که اگر حتی به جای کامرون و مکزیک، تیم‌های فوتبال ایران و بوسنی هم در جام‌جهانی بازی می‌کردند، باز هم مردم ایران تماشای بازی والیبال را ترجیح می‌دادند. واقعا تیم ملی ایران کیفیت بالایی از والیبال را به نمایش می‌گذارد و باعث غرور مردم می‌شود. وقتی تیم والیبال ایران و برزیل بازی داشته باشند، فکر نمی‌کنم حتی یک نفر هم به تماشای مسابقه فوتبال مکزیک و کامرون بنشیند.

به گزارش ایسنا، دیدار والیبال ایران و برزیل که در کشورمان انجام می‌شود و قرار است به صورت اچ‌دی از شبکه سه پخش شود، برنامه «2014» عادل فردوسی‌پور را با تغییر در پخش مواجه می‌کند.

مدیر شبکه سه صبح امروز در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا گفت: پخش مسابقات جام‌جهانی و همچنین سایر مسابقات ورزشی، تابع پروتکل‌های مشخصی هستند؛ به عنوان نمونه مسابقات لیگ جهانی والیبال که در این ایام در حال برگزاری است و امروز هم قصد داریم بازی بین برزیل و ایران را پخش کنیم، پروتکل پخش مشخصی دارد که از طرف فدراسیون جهانی والیبال به تلویزیون‌های میزبان اعلام می‌شود. مطابق این پروتکل‌ها،‌ تلویزیون‌های میزبان موظفند، حدود هفت الی هشت دقیقه قبل از شروع مسابقات، تدارکاتی را بینند که حواشی مسابقه را شامل می‌شود که ما گاهی بیشتر از این مدت زمان رمی اعلام شده، به حواشی می‌پردازیم که بینندگان در جریان کامل حواشی بازی قرار گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۳ ۱۶:۱۸

کار درست همين بود واقعا هنوز بعضي ها متوجه نشدن که واليبال ما خيلي جذابتر و جهاني تر از فوتباله و با پيشرفت چشمگيرش توي دل مردم حسابي جا باز کرده!؟

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۳ ۱۷:۱۲

دقيقا همين طوره،کاملا موافقم،صداوسيما بايد رويکردشو تغيير بده

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۳ ۱۶:۵۱

افتخار مي کنيم واليبال برزيل از ايران بسيار هراس دارد اما فوتبال برزيل حتي جزو آمار نميشمارد فوتبال ايران را. اقاي فردوسي پور چه انتظار عجيبي داري از مردم که بنشينند فوتبال نگاه کنند وقتي که قرار است غرور آفرينان کشوشان در ايران غول هاي واليبال جهان را به زانو درآورند. زنده باد حسين معدني

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۳ ۱۷:۳۰

خداکنه وسط بازي واليبال بازي اسپانيا - هلند رو پخش نکنن

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۳ ۱۷:۵۲

آقاي معدني اينکه واليبال واقعا خوب شده شکي نيست . ولي مطمن باش اگه تيم فوتبال بازي داشته باشه اين هم تو جام جهاني مردم فوتبال نگاه ميکنند.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۳ ۱۸:۳۰

مگر مي شود زمان بازي واليبال ايران و برزيل رو به خاطر برنامه فردوسي پور عوض بکنند؟ زمان اين بازي قبلا توسط FIVB فيکس شده.