• شنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93031004839
  • خبرنگار : 71468

اختصاصی ایسنا

فدراسیون وزنه‌برداری 100 هزار دلار جریمه شد

فدراسیون وزنه‌برداری 100 هزار دلار جریمه شد

فدراسیون وزنه‌برداری ایران با مثبت شدن تست دوپینگ چهار وزنه‌بردار نوجوان، 100 هزار دلار جریمه شد.

فدراسیون وزنه‌برداری ایران با مثبت شدن تست دوپینگ چهار وزنه‌بردار نوجوان، 100 هزار دلار جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با توجه به اینکه تست دوپینگ چهار وزنه‌بردار نوجوان ایران (مهدی فروتن، رامین ولی‌پور، مصطفی خلیلی و مهرشاد محمودی) از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مثبت اعلام شده است، فدراسیون وزنه‌برداری ایران 100 هزار دلار جریمه شده که باید این مبلغ را به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پرداخت کند.

بر اساس قوانین مبارزه با دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری اگر کشوری 4 نمونه دوپینگ مثبت داشته باشد، 100هزار دلار جریمه خواهد شد بنابراین ایران با 4نمونه تست دوپینگ مثبت 100هزار دلار جریمه می شود و در صورتی که فدراسیون ایران جریمه خود را پرداخت کند، هیچ خطر دیگری از جمله تعلیق ایران را تهدید نخواهد کرد.

رضازاده با تکذیب شایعه تعلیق فدراسیون وزنه برداری گفت: بحث تعلیق به هیچ عنوان مطرح نیست اما به دلیل اشتباه یک مربی و چهار وزنه برداری که از روی ناآگاهی مبادرت به استفاده از داروهای نیروزا کرده اند فدراسیون وزنه برداری باید طبق مقررات فدراسیون جهانی مبلغی را به عنوان جریمه بپردازد که ما مشغول رایزنی برای نحوه پرداخت این جریمه هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۰ ۱۴:۱۷

بايد خود مقصران بپردازند نه اين که پول از کيسه بيت المال برود

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۰ ۱۴:۵۰

اينم يه افتخار آفريني ديگه از آقاي رضازاده که يه بار ديگه نام ايران رو سر زبون ها انداخت. خسته نباشيد

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۰ ۱۴:۵۶

وقتي اقاي رضا زاده ميشه رئيس فدراسيون ,بهتر از اين نميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۰ ۱۵:۰۰

آقاي رضازاده اگر فدراسيون يک مسئول داشت اين اتفاق نمي افتاد. يا شوراي شهر يا فدراسيون. حقوق وزنه برداران به اندازه اين جريمه نيست. اي کاش اين پول به وزنه برداران مي رسيد

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۱ ۱۴:۲۷

ايران از سال 2010 تا 2013 در همين فدراسيون بيشترين افتخارات و کمترين مورد مثبت دوپينگ را در رده هاي نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داشته است، چرا کسي نمي گويد وقتي آقاي توکلي بشود مربي بهتر از اين نميشه؟ بايد ريشه اين مشکل و خادثه بسيار تلخ را شناخت و با آن برخورد کرد... شما مصاحبه آقاي توکلي را بخوانيد ببينيد چه گفته است، همينطور بدون بررسي و بدون دليل بگوئيم رئيس فدراسيون مقصر است نه منطقي است و به منصفانه.