• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91052716813
  • خبرنگار : 71411

/بيداري اسلامي، نويد بخش آزادي قدس/

رييسي: قدس كانون آزادي ملت‌هاست / سعودي، قطر و تركيه به نيابت از اسراييل با سوريه مي‌جنگند

رييسي: قدس كانون آزادي ملت‌هاست / سعودي، قطر و تركيه به نيابت از اسراييل با سوريه مي‌جنگند

معاون اول قوه قضاييه، قدس را كانون آزادي همه ملت‌ها توصيف كرد و با اشاره به مسئله سوريه گفت: عربستان، قطر و تركيه به نيابت از اسراييل با سوريه در حال جنگ هستند.

معاون اول قوه قضاييه، قدس را كانون آزادي همه ملت‌ها توصيف كرد و با اشاره به مسئله سوريه گفت: عربستان، قطر و تركيه به نيابت از اسراييل با سوريه در حال جنگ هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي با حضور در راهپيمايي روز قدس در جمع خبرنگاران تصريح كرد: روز قدس مردم مسلمان را به حمايت از مردم فلسطين واداشته تا اين مردم مسلمان از زير بار سلطه رژيم صهيونيستي نجات پيدا كنند.

وي تاكيد كرد: كسي تصور نكند كه راهپيمايي امروز بي‌نتيجه خواهد ماند زيرا دليل اين راهپيمايي امروز كاملا روشن است. امروز جريان عزت‌ها در جهان داراي بهترين شرايط است و جريان ظلم بدترين وضعيت را دارد زيرا امروز منفورترين كشور و نظام از نظر مردم دنيا، اسراييل و عزت‌مندترين و آزادي‌خواه‌ترين، ايران اسلامي است.

اين عضو مجلس خبرگان اظهار كرد: مردم ما آموخته‌اند كه به نشست‌هاي شرم‌الشيخ و قراردادهاي سازمان‌هاي دروغين نبايد اعتماد كرد.

معاون اول قوه قضاييه با اشاره به تاثير بيداري اسلامي و حضور مردم در روز قدس تصريح كرد: با توجه به بيداري اسلامي منطقه، خطوط شفاف‌تر شده به گونه‌اي كه امروز عربستان، قطر و تا حدودي تركيه به نيابت از اسراييل با سوريه به جنگ برخاسته‌اند.

رئيسي با بيان اينكه موج بيداري اسلامي در حضور مردم تاثيرگذار بوده است، خاطرنشان كرد: موج بيداري اسلامي كاملا اثر خود را گذاشته و جريان استكبار نيز متوجه اين قدرت عظيم مردمي شده است.

وي يادآور شد: امروز به لطف وجود قدس شريف، وحدت حقيقي مردم مسلمان آشكار است و بر همين اساس مي‌توان قدس را بيدارگر خطي دانست كه از بين‌برنده مستكبران خواهد بود.

معاون اول قوه قضاييه گفت: قدس، خاستگاه مردم مسلمان و آزادگان جهان است و آنها را به تلاش در جهت آزادي ملت‌ها و انديشه‌‌اي مشترك وادار مي‌كند. بنابراين قدس، كانون آزادي ملت‌هاست.

رئيسي اظهار كرد: در حال حاضر دو دسته در جهان وجود دارند؛ يكي صف آزادي‌خواهان و عدالت‌خواهان و ديگري صف مستكبران. امروز ملت‌هاي جهان در مقابل جريان استكبار و سلطه صف‌آرايي كرده‌اند.

وي اظهار كرد: ‌روز قدس امسال تفاوتش با روز قدس سال‌هاي گذشته در مسئله‌ بيداري اسلامي است كه در جهان اسلام و بايد گفت در كل جهان اتفاق افتاده است و بايد دانست كه اين بيداري نشات گرفته از انقلاب اسلامي ايران است.

معاون اول قوه قضاييه افزود:‌ پيام انقلاب اسلامي، مقابله با استبداد داخلي، استعمار خارجي و در واقع اعتصام به حبل‌‌الله است كه اين پيام را مردم جهان گرفته و در حال دنبال كردن آن هستند.

رئيسي اظهار كرد: من فكر مي‌كنم كه امروز بيش از هر زمان ديگري قدرت‌هاي جهاني و نظام استكبار و سلطه به قدرت ملت بزرگ ايران و ملت‌هاي مسلمان پي برده‌اند و دريافته‌اند كه قدرت اصلي آنهايي نيستند كه قدرت نظامي، اقتصادي،‌ خبري و امپراطوري اطلاع‌رساني دارند بلكه قدرت واقعي متعلق به ملتهاست و از همه بالاتر قدرت واقعي متعلق به خداوند متعال است و ملتي كه خود را متصل به خدا كند صاحب قدرت بزرگ خواهد بود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha