• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91052716986
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

/بيداري اسلامي، نويد بخش آزادي قدس/

پورمحمدي: سازمان همكاري‌هاي اسلامي به سياهي لشكر استكبار جهاني تبديل شده‌ است

پورمحمدي: سازمان همكاري‌هاي اسلامي به سياهي لشكر استكبار جهاني تبديل شده‌ است

رييس سازمان كل كشور با بيان اينكه رژيم اشغالگر قدس نماد زشتي و پليدي در جهان است، گفت: پيام راهپيمايي روز قدس امسال شكست تحريم‌هاي دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران است.

رييس سازمان كل كشور با بيان اينكه رژيم اشغالگر قدس نماد زشتي و پليدي در جهان است، گفت: پيام راهپيمايي روز قدس امسال شكست تحريم‌هاي دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه خراسان، حجت‌الاسلام و المسلمين مصطفي پورمحمدي طي سخناني در در مراسم پاياني روز جهاني قدس در مشهد كه در صحن جامع رضوي حرم مطهر برگزار شد، با بيان اين مطلب تصريح كرد: شعار انقلاب اسلامي شعار خداخواهي، پاكي، طهارت، احترام به انسان‌ها و دفاع از مظلومان سراسر جهان است كه طبعا اين شعار بايد جايگاه بين‌المللي خود را در سطح جهان نشان دهد.

وی ادامه داد: راهپيمايي روز جهاني قدس نشان‌دهنده جايگاه بين‌المللي شعار و حركت پيروزمندانه انقلاب اسلامي ايران خواهد بود.

رييس سازمان بازرسي كل كشور افزود: تاريخ قوم بني‌اسرائيل گواه رفتارهاي بسيار زشت آنان با حضرت موسي (ع) و ديگر انبياي الهي است كه اين تاريخ شوم و پليد، گوياي وضعيت فعلي دولت غاصب و اشغال‌گر قدس است.

پور محمدي صهيونيست‌ها را قومي نژادپرست، تجاوزگر، دنياطلب، هواپرست، رباخوار و جنايتكار دانست و اظهار كرد: انحراف شديد فلسفي آنها به شدت برجسته است به نحوي كه در تعارض شديد و اساسي با فرهنگ غني الهي و اسلامي قرار دارند.

وي با تاكيد بر اينكه نبض اقتصادي و رسانه‌اي دنيا در دستان شوم و پليد لابي‌هاي صهيونيستي قرار دارد، خاطرنشان كرد: متاسفانه تمام موسسات بزرگ مالي دنيا در اختيار اين قوم شوم قرار گرفته و اينها مسبب اصلي بحران‌هاي اقتصادي هستند كه مردم سراسر جهان را رنج مي‌دهد.

رييس سازمان بازرسي كل كشور به نفوذ لابي‌هاي صهيونيستي در آمريكا اشاره كرد و يادآور شد: هر كانديدايي كه بخواهد در انتخابات رياست جمهوري آمريكا به پيروزي برسد بايد در مرحله اول ارادت خود را به لابي‌هاي صهيونيستي نشان دهد و در خدمت مطامع پليد آنها قرار گيرد.

پورمحمدي هدف اصلي حضرت امام خميني (ره) از ناميدن جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهاني قدس را تنها حمايت از مردم فلسطين ندانست بلكه مبارزه با دنياي استكبار و فرهنگ سلطه و دفاع از حقوق انسان‌ها ارزيابي كرد.

وي گفت: دفاع از مردم مظلوم و ستم‌كشيده فلسطين، دفاع از انسانيت و بشريت است.

رييس سازمان بازرسي كل كشور وضعيت اسراييل قبل از پيروزي انقلاب اسلامي را وضعيتي خوب و با رشد سريع و بالا دانست و تصريح كرد: اسرائيل كه روزي براي تحقق شعار از نيل تا فرات در چندين جنگ به پيروزي رسيده بود در سال 1989 ميلادي به اميد پيروزي دو هفته‌اي به كشور لبنان همانند حيوانات وحشي حمله‌ور شد اما طي 16 -17 سال مقاومت مجبور شد عقب‌نشيني كند.

رييس سازمان بازرسي كل كشور ادامه داد: هنوز طعم تلخ شكست را به فراموشي نسپرده بود كه در جنگ 33 روزه مقاومت لبنان قرار گرفت اما با اين تفاوت كه اين بار ديگر دنبال تحقق شعار از نيل تا فرات نبود بلكه به دنبال حفظ موجوديت كثيف و نامشروع خود بود.

پورمحمدي در بخش ديگري از سخنان خود علت اصلي تحريم‌ها و فشارهاي جهان سلطه عليه مردم ايران را به چالش كشيدن استكبار و در راس آن امريكاي جنايتكار ارزيابي كرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به تحولات سوريه اشاره كرد و افزود: امروز جبهه استكبار جهاني با ابزار قرار دادن بعضي‌ دولت‌هاي مرتجع و ديكتاتور عرب منطقه خيلي سفاكانه به پشتيباني سياسي نظامي و اقتصادي تروريسم پرداخته و به كشتار مردم بي‌دفاع سوريه دست مي‌زند.

رييس سازمان بازرسي كشور اظهار كرد: روزي اتحاديه عرب و روزي ديگر سازمان همكاري‌هاي اسلامي به سياهي لشكر براي استكبار جهاني تبديل مي‌شوند اما تمام اين مستكبرين و سازشكاران بايد بدانند ديگر زمان اين اقدامات به سر آمده و به اميد خدا پيروزي براي دولت و مردم سوريه در آينده‌اي نزديك در راه خواهد بود.

پورمحمدي خاطرنشان كرد: ملت شريف و عزيز ايران با حضور بي‌نظير خود در روز قدس به پيام بنياگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) لبيك گفتند.

وي اطاعت از خدا، پيامبر و ولي خدا را رمز پيروزي تمام مسلمين جهان خواند و در اين رابطه تاكيد كرد: مسلمانان اگر بخواهند به پيروزي برسند بايد گوش به فرمان رهبري واحد قرار گيرند.

رييس سازمان بازرسي كل كشور تاكيد كرد: امروز انقلاب اسلامي به بركت ولايت فقيه عالي‌قدر، دنيا‌شناس، سياستمدار و مقاوم توانسته است با قدرت و صلابت در مقابل تمامي مستكبرين جهان ايستادگي نمايد و پيام امروز ملت شريف در روز قدس شكست تحريم‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي خواهد بود.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha