• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91052716793
  • خبرنگار : 71359

/ بيداري اسلامي، نويد بخش آزادي قدس/

باهنر :جبهه مخالفت با دولت‌هاي تحت حمايت صهيونيسم به سرعت قدرت مي‌گيرد

باهنر :جبهه مخالفت با دولت‌هاي تحت حمايت صهيونيسم به سرعت قدرت مي‌گيرد

محمدرضا باهنر با بيان اين كه جبهه مقاومت و مخالفت با دولت‌هاي تحت حمايت صهيونيسم به سرعت قدرت مي‌گيرد و جبهه حامي استكبار جهاني شكست مي‌خورد، گفت: ‌مجموعه حكومت‌هاي مرتجع منطقه به همراه آمريكا و اسراييل تلاش مي‌كنند تا يكي از حلقه‌هاي مقاومت يعني سوريه را تحت تاثير قرار دهند.

محمدرضا باهنر با بيان اين كه جبهه مقاومت و مخالفت با دولت‌هاي تحت حمايت صهيونيسم به سرعت قدرت مي‌گيرد و جبهه حامي استكبار جهاني شكست مي‌خورد، گفت: ‌مجموعه حكومت‌هاي مرتجع منطقه به همراه آمريكا و اسراييل تلاش مي‌كنند تا يكي از حلقه‌هاي مقاومت يعني سوريه را تحت تاثير قرار دهند.

محمدرضا باهنر، نايب رييس مجلس شوراي اسلامي با حضور در جمع تظاهر كنندگان روز قدس در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره وضعيت منطقه در شرايط فعلي اظهار كرد:‌ جبهه مبارزه در خاورميانه در حال تغيير است.

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد:‌ در شرايط فعلي حضور مردم در راهپيمايي روز قدس يعني دفاع از فلسطين و دفاع از جبهه مقاومت در كشورهاي اسلامي.

وي خاطرنشان كرد:‌ مردم در راهپيمايي روز قدس فرياد مرگ عليه دولت‌هاي مرتجع را سر مي‌دهند كه مي‌توانند جبهه مقاومت را بسيار تقويت كنند.

وي ابراز اميدواري كرد:‌ پيروزي و آزادي قدس شريف نزديك خواهد بود.

نايب رييس مجلس همچنين با بيان اين‌كه بسياري معتقدند بيداري اسلامي تحت تاثير افكار انقلاب اسلامي رخ داده است، درباره اينكه ايران به عنوان كشوري كه بيداري اسلامي از آن نشات گرفته چه اقداماتي مي‌تواند براي فلسطين انجام دهد، گفت: ايران در اين زمينه سردمدار است و در بيداري‌هاي اسلامي خيلي‌ها معتقدند كه تحت تاثير افكار انقلاب اسلامي، امام خميني(ره) و زحمات رهبر معظم انقلاب هستند.

باهنر با بيان اينكه خوشبختانه بيداري اسلامي به خوبي پيش مي‌رود، خاطرنشان كرد: ما دخالت فيزيكي در بيداري اسلامي نداريم اما خودمان هم مي‌دانيم كه اين بيداري اسلامي بر اساس موج انقلاب اسلامي ايران است و به همين دليل است كه استكبار با كينه،‌فشارها را عليه ايران روز به روز بيشتر مي‌كند و قصد دارد كه از اين طريق ايران را منزوي كند.

وي تصريح كرد: خوشبختانه مردم ايران و منطقه مقاوم هستند و ان شاء الله اين خواب دشمن تعبير نمي‌شود و شاهد آزادي فلسطين و محو شدن اسراييل خواهيم بود.

به گزارش ايسنا، نايب رييس مجلس شوراي اسلامي همچنين در جمع خبرنگاران حضور مردم در راهپيمايي امسال روز قدس را دفاع از جبهه مقاومت و مخالفت با جبهه ارتجاع در منطقه و خاورمينه عنوان كرد.

باهنر با اشاره به حضور پر رنگ مردم در راهپيمايي روز قدس اظهار كرد: ‌بايد به خاطر مردم خوبي كه به وظيفه خود درست و به موقع عمل مي‌كنند خدا را شكر كرد.

وي با اشاره به تحولات منطقه خاورميانه اظهار كرد: ‌جبهه مقاومت به دليل بيداري اسلامي كه در كشورهاي مختلف اتفاق افتاده به سرعت در حال تقويت است. از طرفي برخي حكومتهاي مرتجع منطقه با همكاري صهيونيست‌ها و آمريكا به دنبال شكستن جبهه مقاومت هستند و به همين دليل براي سرنگوني حكومت سوريه تلاش مي‌كنند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تفاوت تحولات سوريه با بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه اضافه كرد: ‌در كشورهايي كه در آن بيداري اسلامي اتفاق افتاده مردم مقابل گلوله و ارتش ايستاده‌اند اما در سوريه مخالفان مسلح هستند و بي‌رحمانه‌ترين صفاكي‌‌ها را انجام مي‌دهند.

باهنر در پايان ابراز اميدواري كرد كه بتوانيم در سالهاي آينده پيروزي قطعي مردم فلسطين را جشن بگيريم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha