• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91052716673
  • خبرنگار : 71290

/بيداري اسلامي،نويدبخش آزادي قدس/

نماينده پاكدشت:روز قدس دربردارنده اين پيام است كه با انديشه‌هاي انسان‌ها نبايد بازي كرد

نماينده مردم پاكدشت در مجلس گفت: روز قدس امسال باشكوه‌تر برگزار خواهد شد و به استكبار اين پيام را مي‌دهد كه نبايد با انديشه‌هاي انسان‌ها بازي كرد.

نماينده مردم پاكدشت در مجلس گفت: روز قدس امسال باشكوه‌تر برگزار خواهد شد و به استكبار اين پيام را مي‌دهد كه نبايد با انديشه‌هاي انسان‌ها بازي كرد.

فرهاد بشيري در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره تاثير و پيام تحولات منطقه بر حضور مردم در راهپيمايي روز قدس، اظهار كرد: روز قدس امسال با توجه به اين‌كه مصادف شده با اتفاقاتي كه استكبار و هم‌پيمانانش در منطقه و به ويژه در سوريه ايجاد كرده‌اند، طبيعتا بسيار پرنگ‌تر و پرشورتر خواهد بود.

وي تصريح كرد: حضور مردم در راهپيمايي روز قدس دربردارنده اين پيام است كه با افكار و انديشه‌هاي انسان‌ها نبايد بازي كرد و استكبار و هم‌پيمانانش بايد بدانند كه در تصميمات و كارها بايستي براساس عقلانيت و منطق حركت كنند.

نماينده مردم پاكدشت در مجلس افزود: ‌دنيا داراي نظام دقيقي است كه انسان‌ها به آن نظام توجه دارند، لذا اگر كسي بخواهد به اين نظام بي‌توجه باشد و با نظام موجود بين‌المللي خصمانه برخورد كند، به طبع مردم نيز تنفر و انزجار خود را اعلام خواهند كرد.

بشيري در ادامه با اشاره به تحريم‌هايي كه عليه ايران اعمال شده است، اظهار كرد: حضور مردم ايران در راهپيمايي روز قدس به آن‌ها اين پيام را مي‌دهد كه ملت ما هم‌چنان استقلال و آزادي‌شان را حفظ كرده و با توجه به تلاش‌هايي كه در تمامي عرصه‌ها صورت گرفته، ‌افق خوبي در پيش‌روي كشور قرار دارد.

وي اظهار كرد: ‌ملت ما متوجه هستند كه كشورهاي بيگانه و استكبار از روي بخل و حسادت اين‌ كارها را انجام مي‌دهند، و شايسته نيست با ملتي كه براي توسعه و پيشرفت جامعه انساني قدم بر مي‌دارند، اينگونه برخورد شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha