• پنجشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91052616508
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

کريمي قدوسي: روز قدس حاوي پيام براي آمريكا و كشورهاي مرتجع عربي است

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: راهبرد اصلي مسلمانان در روز قدس، آزادي قدس شريف و برگشتن به دامان مسلمانان است.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: راهبرد اصلي مسلمانان در روز قدس، آزادي قدس شريف و برگشتن به دامان مسلمانان است.

جواد كريمي قدوسي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) – منطقه خراسان، با مهم خواندن روز قدس امسال براي جامعه اسلامي اظهار داشت: سال به سال بر حساسيت امت اسلامي نسبت به مساله آزادي قدس شريف افزوده مي شود و اين مسئله براي مسلمانان به يك مسئله اصلي تبديل شده است.

وي با بيان اينكه يكي از برجسته‌ترين تفاوت‌هاي روز قدس امسال با سال‌هاي گذشته بيداري اسلامي كشورهاي اسلامي است افزود: امسال اولين سالي است كه دستاوردهاي بيداري اسلامي به ثمر رسيده است و دولت و مجالس اسلامي در تونس، ليبي و مصر به قدرت رسيده‌اند لذا روز قدس امسال قطعا با توجه به اينكه دولت‌هاي طاغوت سقوط كرده‌اند بسيار با شكوه‌تر و با كيفيت بالايي برگزار خواهد شد.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي افزود: عكس‌العمل مسلمين در روز قدس نسبت به حوادث سوريه حاوي پيامي براي آمريكا و كشورهاي مرتجع عرب خواهد بود و دخالت آنان را به شدت محكوم خواهدكرد.

كريمي خاطرنشان كرد: راهبرد اصلي روز قدس آزادي فلسطين و بازگشت قدس شريف به دامن اسلام است كه الحمدلله طي اين سي و چند سال گام‌هاي بسيار بزرگي در راه اعتلاي اين هدف الهي برداشته شده است.

نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي، پيام روز قدس امسال را برگشت اسلام به جايگاه اصلي خود دانست و تصريح كرد: تا قبل از آغاز بيداري اسلامي قدرت در اختيار ديكتاتورها و مرتجعين منطقه بود اما اكنون با توجه به بيداري اسلامي كشورهاي منطقه به يك مردم‌سالاري ديني و آزادي رسيده‌اند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در پايان تاكيد كرد: به اميد خدا ما در آينده نزديك شاهد تحولاتي اساسي در عربستان، بحرين و ديگر كشورهاي مرتجع خواهيم بود ومردم اين كشورها به يك پيروزي چشم‌گيري خواهند رسيد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha